G. A. SANCAR, "Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri," In Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim , İstanbul: Beta Yayınları, 2015, pp.169-190.
SANCAR, G. A. Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri. 2015. In Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim , Beta Yayınları, İstanbul, 169-190.
SANCAR, G. A., (2015). Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri. Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim (pp.169-190), İstanbul: Beta Yayınları.
SANCAR, GAYE. "Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri." In Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim , 169-190. İstanbul: Beta Yayınları, 2015
SANCAR, GAYE A. . "Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri." Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim , Beta Yayınları, 2015, pp.169-190.
SANCAR, G. A. (2015) "Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri", Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim . İstanbul: Beta Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={GAYE ASLI SANCAR DEMREN}, chaptertitle={Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri}, booktitle={ Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim}, publisher={Beta Yayınları}, city={İstanbul},year={2015} }