P. Şenel Tekin And A. H. Ataş, "A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach," Hemşirelikte Araştırma Geliştirme Dergisi HEMAR-G , vol.20, no.2/3, pp.46-61, 2018
Şenel Tekin, P. And Ataş, A. H. 2018. A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach. Hemşirelikte Araştırma Geliştirme Dergisi HEMAR-G , vol.20, no.2/3 , 46-61.
Şenel Tekin, P., & Ataş, A. H., (2018). A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach. Hemşirelikte Araştırma Geliştirme Dergisi HEMAR-G , vol.20, no.2/3, 46-61.
Şenel Tekin, Perihan, And AMİNE HATUN ATAŞ. "A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach," Hemşirelikte Araştırma Geliştirme Dergisi HEMAR-G , vol.20, no.2/3, 46-61, 2018
Şenel Tekin, Perihan Ş. And Ataş, AMİNE H. . "A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach." Hemşirelikte Araştırma Geliştirme Dergisi HEMAR-G , vol.20, no.2/3, pp.46-61, 2018
Şenel Tekin, P. And Ataş, A. H. (2018) . "A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach." Hemşirelikte Araştırma Geliştirme Dergisi HEMAR-G , vol.20, no.2/3, pp.46-61.
@article{article, author={Perihan Şenel Tekin And author={AMİNE HATUN ATAŞ}, title={A Case Study on Teaching Medical Terminology with Flipped Classroom Approach}, journal={Hemşirelikte Araştırma Geliştirme Dergisi HEMAR-G}, year=2018, pages={46-61} }