H. YÜCEL BOURSE, "Mobilya Markaları ve Toplumsal Sınıflandırma," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.45, pp.361-378, 2017
YÜCEL BOURSE, H. 2017. Mobilya Markaları ve Toplumsal Sınıflandırma. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.45 , 361-378.
YÜCEL BOURSE, H., (2017). Mobilya Markaları ve Toplumsal Sınıflandırma. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.45, 361-378.
YÜCEL BOURSE, HALİME. "Mobilya Markaları ve Toplumsal Sınıflandırma," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.45, 361-378, 2017
YÜCEL BOURSE, HALİME Y. . "Mobilya Markaları ve Toplumsal Sınıflandırma." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.45, pp.361-378, 2017
YÜCEL BOURSE, H. (2017) . "Mobilya Markaları ve Toplumsal Sınıflandırma." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , vol.2, no.45, pp.361-378.
@article{article, author={HALİME YÜCEL BOURSE}, title={Mobilya Markaları ve Toplumsal Sınıflandırma}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2017, pages={361-378} }