U. BULUT And N. A. ATAAY SAYBAŞILI, "Çağrı Merkezlerinde Çalışan Performansını Etkileyen Faktörler: Bir İnceleme - Factors Effecting the Employee Performance: Evidences from Call Centers," Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4, pp.1-16, 2017
BULUT, U. And ATAAY SAYBAŞILI, N. A. 2017. Çağrı Merkezlerinde Çalışan Performansını Etkileyen Faktörler: Bir İnceleme - Factors Effecting the Employee Performance: Evidences from Call Centers. Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4 , 1-16.
BULUT, U., & ATAAY SAYBAŞILI, N. A., (2017). Çağrı Merkezlerinde Çalışan Performansını Etkileyen Faktörler: Bir İnceleme - Factors Effecting the Employee Performance: Evidences from Call Centers. Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4, 1-16.
BULUT, UMUT, And NACİYE AYLİN ATAAY SAYBAŞILI. "Çağrı Merkezlerinde Çalışan Performansını Etkileyen Faktörler: Bir İnceleme - Factors Effecting the Employee Performance: Evidences from Call Centers," Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4, 1-16, 2017
BULUT, UMUT And ATAAY SAYBAŞILI, NACİYE A. . "Çağrı Merkezlerinde Çalışan Performansını Etkileyen Faktörler: Bir İnceleme - Factors Effecting the Employee Performance: Evidences from Call Centers." Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4, pp.1-16, 2017
BULUT, U. And ATAAY SAYBAŞILI, N. A. (2017) . "Çağrı Merkezlerinde Çalışan Performansını Etkileyen Faktörler: Bir İnceleme - Factors Effecting the Employee Performance: Evidences from Call Centers." Journal of Business Research - Turk , vol.9, no.4, pp.1-16.
@article{article, author={UMUT BULUT And author={NACİYE AYLİN ATAAY SAYBAŞILI}, title={Çağrı Merkezlerinde Çalışan Performansını Etkileyen Faktörler: Bir İnceleme - Factors Effecting the Employee Performance: Evidences from Call Centers}, journal={Journal of Business Research - Turk}, year=2017, pages={1-16} }