E. Tümer Kabadayı Et Al. , "An Empirical Study about the Effect of Micro-Celebrities on Consumers' Purchase Intention," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.230-261, 2019
Tümer Kabadayı, E. Et Al. 2019. An Empirical Study about the Effect of Micro-Celebrities on Consumers' Purchase Intention. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1 , 230-261.
Tümer Kabadayı, E., Koçak Alan, A., Cavdar, N., & Sidar, S. C., (2019). An Empirical Study about the Effect of Micro-Celebrities on Consumers' Purchase Intention. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 230-261.
Tümer Kabadayı, Ebru Et Al. "An Empirical Study about the Effect of Micro-Celebrities on Consumers' Purchase Intention," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, 230-261, 2019
Tümer Kabadayı, Ebru T. Et Al. "An Empirical Study about the Effect of Micro-Celebrities on Consumers' Purchase Intention." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.230-261, 2019
Tümer Kabadayı, E. Et Al. (2019) . "An Empirical Study about the Effect of Micro-Celebrities on Consumers' Purchase Intention." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.1, pp.230-261.
@article{article, author={Ebru Tümer Kabadayı Et Al. }, title={An Empirical Study about the Effect of Micro-Celebrities on Consumers' Purchase Intention}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={230-261} }