B. M. Karsak, "Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü," In Dünden Bugüne Halkla İlişkiler , Konya: Eğitim Akademi Yayınları, 2009, pp.311-321.
Karsak, B. M. Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü. 2009. In Dünden Bugüne Halkla İlişkiler , Eğitim Akademi Yayınları, Konya, 311-321.
Karsak, B. M., (2009). Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü. Dünden Bugüne Halkla İlişkiler (pp.311-321), Konya: Eğitim Akademi Yayınları.
Karsak, BANU. "Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü." In Dünden Bugüne Halkla İlişkiler , 311-321. Konya: Eğitim Akademi Yayınları, 2009
Karsak, BANU M. . "Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü." Dünden Bugüne Halkla İlişkiler , Eğitim Akademi Yayınları, 2009, pp.311-321.
Karsak, B. M. (2009) "Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü", Dünden Bugüne Halkla İlişkiler . Konya: Eğitim Akademi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={BANU MÜJDE KARSAK}, chaptertitle={Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü}, booktitle={ Dünden Bugüne Halkla İlişkiler}, publisher={Eğitim Akademi Yayınları}, city={Konya},year={2009} }