Y. KULALI MARTIN And G. A. SANCAR DEMREN, "Ulus Markalama ve Ulusal İtibar Yönetimi Bağlamında Yeşil Aklama Uygulamaları : Bir İsveç Markası Hennes&Mauritz (H&M)," Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.18, pp.1-21, 2024
KULALI MARTIN, Y. And SANCAR DEMREN, G. A. 2024. Ulus Markalama ve Ulusal İtibar Yönetimi Bağlamında Yeşil Aklama Uygulamaları : Bir İsveç Markası Hennes&Mauritz (H&M). Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.18 , 1-21.
KULALI MARTIN, Y., & SANCAR DEMREN, G. A., (2024). Ulus Markalama ve Ulusal İtibar Yönetimi Bağlamında Yeşil Aklama Uygulamaları : Bir İsveç Markası Hennes&Mauritz (H&M). Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.18, 1-21.
KULALI MARTIN, YELİZ, And GAYE ASLI SANCAR DEMREN. "Ulus Markalama ve Ulusal İtibar Yönetimi Bağlamında Yeşil Aklama Uygulamaları : Bir İsveç Markası Hennes&Mauritz (H&M)," Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.18, 1-21, 2024
KULALI MARTIN, YELİZ K. And SANCAR DEMREN, GAYE A. . "Ulus Markalama ve Ulusal İtibar Yönetimi Bağlamında Yeşil Aklama Uygulamaları : Bir İsveç Markası Hennes&Mauritz (H&M)." Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.18, pp.1-21, 2024
KULALI MARTIN, Y. And SANCAR DEMREN, G. A. (2024) . "Ulus Markalama ve Ulusal İtibar Yönetimi Bağlamında Yeşil Aklama Uygulamaları : Bir İsveç Markası Hennes&Mauritz (H&M)." Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , no.18, pp.1-21.
@article{article, author={YELİZ KULALI MARTIN And author={GAYE ASLI SANCAR DEMREN}, title={Ulus Markalama ve Ulusal İtibar Yönetimi Bağlamında Yeşil Aklama Uygulamaları : Bir İsveç Markası Hennes&Mauritz (H&M)}, journal={Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2024, pages={1-21} }