H. YÜCEL BOURSE, "Kurumsal Reklam," In Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim , İstanbul: Beta, 2015, pp.37-63.
YÜCEL BOURSE, H. Kurumsal Reklam. 2015. In Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim , Beta, İstanbul, 37-63.
YÜCEL BOURSE, H., (2015). Kurumsal Reklam. Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim (pp.37-63), İstanbul: Beta.
YÜCEL BOURSE, HALİME. "Kurumsal Reklam." In Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim , 37-63. İstanbul: Beta, 2015
YÜCEL BOURSE, HALİME Y. . "Kurumsal Reklam." Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim , Beta, 2015, pp.37-63.
YÜCEL BOURSE, H. (2015) "Kurumsal Reklam", Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim . İstanbul: Beta.
@bookchapter{bookchapter, author ={HALİME YÜCEL BOURSE}, chaptertitle={Kurumsal Reklam}, booktitle={ Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim}, publisher={Beta}, city={İstanbul},year={2015} }