A. E. Gürşen And A. Okumuş, "Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi," Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.206-225, 2019
Gürşen, A. E. And Okumuş, A. 2019. Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi. Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2 , 206-225.
Gürşen, A. E., & Okumuş, A., (2019). Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi. Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, 206-225.
Gürşen, AYLİN, And Abdullah Okumuş. "Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi," Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, 206-225, 2019
Gürşen, AYLİN E. And Okumuş, Abdullah. "Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi." Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.206-225, 2019
Gürşen, A. E. And Okumuş, A. (2019) . "Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi." Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.8, no.2, pp.206-225.
@article{article, author={AYLİN ECEM GÜRŞEN And author={Abdullah Okumuş}, title={Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi}, journal={Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={206-225} }