A. ERGUR, "Küresel Bütünleşmenin İdeolojik Uzantısı olarak Televizyon Reklamlarında Yabancı Dil Kullanımı," Uluslararası İletişim Sempozyumu , Eskişehir, Turkey, pp.318-342, 2001
ERGUR, A. 2001. Küresel Bütünleşmenin İdeolojik Uzantısı olarak Televizyon Reklamlarında Yabancı Dil Kullanımı. Uluslararası İletişim Sempozyumu , (Eskişehir, Turkey), 318-342.
ERGUR, A., (2001). Küresel Bütünleşmenin İdeolojik Uzantısı olarak Televizyon Reklamlarında Yabancı Dil Kullanımı . Uluslararası İletişim Sempozyumu (pp.318-342). Eskişehir, Turkey
ERGUR, ALİ. "Küresel Bütünleşmenin İdeolojik Uzantısı olarak Televizyon Reklamlarında Yabancı Dil Kullanımı," Uluslararası İletişim Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 2001
ERGUR, ALİ. "Küresel Bütünleşmenin İdeolojik Uzantısı olarak Televizyon Reklamlarında Yabancı Dil Kullanımı." Uluslararası İletişim Sempozyumu , Eskişehir, Turkey, pp.318-342, 2001
ERGUR, A. (2001) . "Küresel Bütünleşmenin İdeolojik Uzantısı olarak Televizyon Reklamlarında Yabancı Dil Kullanımı." Uluslararası İletişim Sempozyumu , Eskişehir, Turkey, pp.318-342.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ ERGUR}, title={Küresel Bütünleşmenin İdeolojik Uzantısı olarak Televizyon Reklamlarında Yabancı Dil Kullanımı}, congress name={Uluslararası İletişim Sempozyumu}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2001}, pages={318-342} }