U. Akturan, "Tüketicilerin Perakendeci Mağazalarda Müşteri Olma Davranışına İlişkin Kavramsal Bir Model Önerisi," Öneri Dergisi , vol.7, no.28, pp.189-197, 2007
Akturan, U. 2007. Tüketicilerin Perakendeci Mağazalarda Müşteri Olma Davranışına İlişkin Kavramsal Bir Model Önerisi. Öneri Dergisi , vol.7, no.28 , 189-197.
Akturan, U., (2007). Tüketicilerin Perakendeci Mağazalarda Müşteri Olma Davranışına İlişkin Kavramsal Bir Model Önerisi. Öneri Dergisi , vol.7, no.28, 189-197.
Akturan, ULUN. "Tüketicilerin Perakendeci Mağazalarda Müşteri Olma Davranışına İlişkin Kavramsal Bir Model Önerisi," Öneri Dergisi , vol.7, no.28, 189-197, 2007
Akturan, ULUN. "Tüketicilerin Perakendeci Mağazalarda Müşteri Olma Davranışına İlişkin Kavramsal Bir Model Önerisi." Öneri Dergisi , vol.7, no.28, pp.189-197, 2007
Akturan, U. (2007) . "Tüketicilerin Perakendeci Mağazalarda Müşteri Olma Davranışına İlişkin Kavramsal Bir Model Önerisi." Öneri Dergisi , vol.7, no.28, pp.189-197.
@article{article, author={ULUN AKTURAN}, title={Tüketicilerin Perakendeci Mağazalarda Müşteri Olma Davranışına İlişkin Kavramsal Bir Model Önerisi}, journal={Öneri Dergisi}, year=2007, pages={189-197} }