B. M. KARSAK Et Al. , "Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.1-12, 2018
KARSAK, B. M. Et Al. 2018. Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1 , 1-12.
KARSAK, B. M., YILMAZ, E., & SANCAR DEMREN, G. A., (2018). Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, 1-12.
KARSAK, BANU, ELGİZ YILMAZ ALTUNTAŞ, And GAYE ASLI SANCAR DEMREN. "Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, 1-12, 2018
KARSAK, BANU M. Et Al. "Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.1-12, 2018
KARSAK, B. M. YILMAZ, E. And SANCAR DEMREN, G. A. (2018) . "Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.1-12.
@article{article, author={BANU MÜJDE KARSAK Et Al. }, title={Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2018, pages={1-12} }