E. Tümer Kabadayı Et Al. , "How Do Customers Become A Citizen Of A Brand? The Power of Experience and Love," In Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış , İstanbul: Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, 2018, pp.384-404.
Tümer Kabadayı, E. Et Al. How Do Customers Become A Citizen Of A Brand? The Power of Experience and Love. 2018. In Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış , Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, İstanbul, 384-404.
Tümer Kabadayı, E., Koçak Alan, A., Tatar, B., Gökmen Köksal, C., & Cavdar Aksoy, N., (2018). How Do Customers Become A Citizen Of A Brand? The Power of Experience and Love. Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış (pp.384-404), İstanbul: Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları.
Tümer Kabadayı, Ebru Et Al. "How Do Customers Become A Citizen Of A Brand? The Power of Experience and Love." In Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış , 384-404. İstanbul: Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, 2018
Tümer Kabadayı, Ebru T. Et Al. "How Do Customers Become A Citizen Of A Brand? The Power of Experience and Love." Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış , Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, 2018, pp.384-404.
Tümer Kabadayı, E. Et Al. (2018) "How Do Customers Become A Citizen Of A Brand? The Power of Experience and Love", Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış . İstanbul: Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={Ebru Tümer Kabadayı Et Al. }, chaptertitle={How Do Customers Become A Citizen Of A Brand? The Power of Experience and Love}, booktitle={ Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış}, publisher={Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları}, city={İstanbul},year={2018} }