H. YÜCEL BOURSE, "Bildiğimiz Reklamın Sonu: Transmedya Öyküleme," In Kurumların Yeni İletişim Biçimleri , İstanbul: Beta, 2018, pp.167-188.
YÜCEL BOURSE, H. Bildiğimiz Reklamın Sonu: Transmedya Öyküleme. 2018. In Kurumların Yeni İletişim Biçimleri , Beta, İstanbul, 167-188.
YÜCEL BOURSE, H., (2018). Bildiğimiz Reklamın Sonu: Transmedya Öyküleme. Kurumların Yeni İletişim Biçimleri (pp.167-188), İstanbul: Beta.
YÜCEL BOURSE, HALİME. "Bildiğimiz Reklamın Sonu: Transmedya Öyküleme." In Kurumların Yeni İletişim Biçimleri , 167-188. İstanbul: Beta, 2018
YÜCEL BOURSE, HALİME Y. . "Bildiğimiz Reklamın Sonu: Transmedya Öyküleme." Kurumların Yeni İletişim Biçimleri , Beta, 2018, pp.167-188.
YÜCEL BOURSE, H. (2018) "Bildiğimiz Reklamın Sonu: Transmedya Öyküleme", Kurumların Yeni İletişim Biçimleri . İstanbul: Beta.
@bookchapter{bookchapter, author ={HALİME YÜCEL BOURSE}, chaptertitle={Bildiğimiz Reklamın Sonu: Transmedya Öyküleme}, booktitle={ Kurumların Yeni İletişim Biçimleri}, publisher={Beta}, city={İstanbul},year={2018} }