A. ERGUR, "Türkiye’de Kitle İletişimi Oligopolü ve ‘Çok Sesli Medya’nın Olanaksızlığı," In İnsan Toplum Bilim , İstanbul: Kavram Yayınları, 1996, pp.371-386.
ERGUR, A. Türkiye’de Kitle İletişimi Oligopolü ve ‘Çok Sesli Medya’nın Olanaksızlığı. 1996. In İnsan Toplum Bilim , Kavram Yayınları, İstanbul, 371-386.
ERGUR, A., (1996). Türkiye’de Kitle İletişimi Oligopolü ve ‘Çok Sesli Medya’nın Olanaksızlığı. İnsan Toplum Bilim (pp.371-386), İstanbul: Kavram Yayınları.
ERGUR, ALİ. "Türkiye’de Kitle İletişimi Oligopolü ve ‘Çok Sesli Medya’nın Olanaksızlığı." In İnsan Toplum Bilim , 371-386. İstanbul: Kavram Yayınları, 1996
ERGUR, ALİ. "Türkiye’de Kitle İletişimi Oligopolü ve ‘Çok Sesli Medya’nın Olanaksızlığı." İnsan Toplum Bilim , Kavram Yayınları, 1996, pp.371-386.
ERGUR, A. (1996) "Türkiye’de Kitle İletişimi Oligopolü ve ‘Çok Sesli Medya’nın Olanaksızlığı", İnsan Toplum Bilim . İstanbul: Kavram Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ALİ ERGUR}, chaptertitle={Türkiye’de Kitle İletişimi Oligopolü ve ‘Çok Sesli Medya’nın Olanaksızlığı}, booktitle={ İnsan Toplum Bilim}, publisher={Kavram Yayınları}, city={İstanbul},year={1996} }