B. BAHAR, "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Tüketici Satın Alma Kararlarına Etkisi," Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , vol.52, no.609, pp.63-72, 2015
BAHAR, B. 2015. Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Tüketici Satın Alma Kararlarına Etkisi. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , vol.52, no.609 , 63-72.
BAHAR, B., (2015). Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Tüketici Satın Alma Kararlarına Etkisi. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , vol.52, no.609, 63-72.
BAHAR, BELGİN. "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Tüketici Satın Alma Kararlarına Etkisi," Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , vol.52, no.609, 63-72, 2015
BAHAR, BELGİN. "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Tüketici Satın Alma Kararlarına Etkisi." Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , vol.52, no.609, pp.63-72, 2015
BAHAR, B. (2015) . "Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Tüketici Satın Alma Kararlarına Etkisi." Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , vol.52, no.609, pp.63-72.
@article{article, author={BELGİN BAHAR}, title={Elektronik Ağızdan Ağıza İletişimin Tüketici Satın Alma Kararlarına Etkisi}, journal={Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi}, year=2015, pages={63-72} }