M. Z. ECEVİT And U. AKTURAN, "Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve," Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.5, pp.160-171, 2017
ECEVİT, M. Z. And AKTURAN, U. 2017. Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve. Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.5 , 160-171.
ECEVİT, M. Z., & AKTURAN, U., (2017). Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve. Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.5, 160-171.
ECEVİT, MEHMET, And ULUN AKTURAN. "Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve," Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.5, 160-171, 2017
ECEVİT, MEHMET Z. And AKTURAN, ULUN. "Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve." Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.5, pp.160-171, 2017
ECEVİT, M. Z. And AKTURAN, U. (2017) . "Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve." Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.6, no.5, pp.160-171.
@article{article, author={MEHMET ZAHİD ECEVİT And author={ULUN AKTURAN}, title={Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve}, journal={Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={160-171} }