H. YÜCEL BOURSE, "KURUMSAL REKLAMCILIK ALGILAMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: ZİRAAT BANKASI ÖRNEĞİ," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.2, pp.44-59, 2017
YÜCEL BOURSE, H. 2017. KURUMSAL REKLAMCILIK ALGILAMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: ZİRAAT BANKASI ÖRNEĞİ. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.2 , 44-59.
YÜCEL BOURSE, H., (2017). KURUMSAL REKLAMCILIK ALGILAMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: ZİRAAT BANKASI ÖRNEĞİ. JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.2, 44-59.
YÜCEL BOURSE, HALİME. "KURUMSAL REKLAMCILIK ALGILAMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: ZİRAAT BANKASI ÖRNEĞİ," JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.2, 44-59, 2017
YÜCEL BOURSE, HALİME Y. . "KURUMSAL REKLAMCILIK ALGILAMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: ZİRAAT BANKASI ÖRNEĞİ." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.2, pp.44-59, 2017
YÜCEL BOURSE, H. (2017) . "KURUMSAL REKLAMCILIK ALGILAMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: ZİRAAT BANKASI ÖRNEĞİ." JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , vol.5, no.2, pp.44-59.
@article{article, author={HALİME YÜCEL BOURSE}, title={KURUMSAL REKLAMCILIK ALGILAMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: ZİRAAT BANKASI ÖRNEĞİ}, journal={JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION}, year=2017, pages={44-59} }