B. M. Karsak, "Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği," Marmara İletişim Dergisi , pp.113-120, 2009
Karsak, B. M. 2009. Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. Marmara İletişim Dergisi , 113-120.
Karsak, B. M., (2009). Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği. Marmara İletişim Dergisi , 113-120.
Karsak, BANU. "Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği," Marmara İletişim Dergisi , 113-120, 2009
Karsak, BANU M. . "Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği." Marmara İletişim Dergisi , pp.113-120, 2009
Karsak, B. M. (2009) . "Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği." Marmara İletişim Dergisi , pp.113-120.
@article{article, author={BANU MÜJDE KARSAK}, title={Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği}, journal={Marmara İletişim Dergisi}, year=2009, pages={113-120} }