A. ERGUR, "Televizyon Reklâmlarında Sıkıntı Sanallığın Erdemi ve Bastırılmış Olanın Geri Dönüşü," Toplum ve Bilim , no.86, pp.318-342, 2000
ERGUR, A. 2000. Televizyon Reklâmlarında Sıkıntı Sanallığın Erdemi ve Bastırılmış Olanın Geri Dönüşü. Toplum ve Bilim , no.86 , 318-342.
ERGUR, A., (2000). Televizyon Reklâmlarında Sıkıntı Sanallığın Erdemi ve Bastırılmış Olanın Geri Dönüşü. Toplum ve Bilim , no.86, 318-342.
ERGUR, ALİ. "Televizyon Reklâmlarında Sıkıntı Sanallığın Erdemi ve Bastırılmış Olanın Geri Dönüşü," Toplum ve Bilim , no.86, 318-342, 2000
ERGUR, ALİ. "Televizyon Reklâmlarında Sıkıntı Sanallığın Erdemi ve Bastırılmış Olanın Geri Dönüşü." Toplum ve Bilim , no.86, pp.318-342, 2000
ERGUR, A. (2000) . "Televizyon Reklâmlarında Sıkıntı Sanallığın Erdemi ve Bastırılmış Olanın Geri Dönüşü." Toplum ve Bilim , no.86, pp.318-342.
@article{article, author={ALİ ERGUR}, title={Televizyon Reklâmlarında Sıkıntı Sanallığın Erdemi ve Bastırılmış Olanın Geri Dönüşü}, journal={Toplum ve Bilim}, year=2000, pages={318-342} }