Desteklenen Projeler
-
2018 - 2019 SOSYAL MEDYADA MARKA SADAKATİ
-
2017 - 2019 KOBİ’LER AÇISINDAN İŞ İLİŞKİSİ YÖNETİMİ, ANAHTAR FAKTÖRLERİ ANLAMAK
-
2016 - 2018 TEKNOLOJİ KULLANIMININ KOBİ FİNANSAL PERFORMANSINA ETKİLERİ
-
2016 - 2017 SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA KULLANICI GÜDÜMLÜ İÇERİK; MARKA VE KULLANICILAR ÜZERİNE ETKİLERİ
-
2015 - 2017 FİNANSAL OLMAYAN RAPORLAMANIN FİNANS ÇEVRELERİNCE ALGISI
-
2015 - 2016 GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELERDE, İŞLETMEDEN İŞLETMEYE (B2B) PAZARLARDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
-
2012 - 2014 KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK İLETİŞİMİ VE ALGI: MEDYA VE RİSKLER
-
2010 - 2011 KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK KARARLARI, KOBİ YÖNETİCİLERİ İÇİN İKİLEM?