Hakkımızda

Metrikler

Yayın

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Perakende Araştırmaları çalışma grubu (PERAR) 2019 yılında Galatasaray Üniversitesi İşletme Yönetimi Araştırma ve Uygulama Merkezine bağlı olarak kurulmuştur. Güncel olarak, çalışma grubuna 1 Prof., 2 Doktora öğrencisi ve 1 Yüksek Lisans öğrencisi dahildir.

Perakende sektörü günümüzde en hızlı değişen ve dönüşen sektörlerden birisidir. Bu hızla değişme ve dönüşme gerekliliği perakende sektörünün hem işletmelerin tüketiciye dokunduğu son nokta olmasından hem de küresel bir sektör olmasından kaynaklanmaktadır. Bu bağlamda güncel bilgi daha da önem kazanmaktadır.  

PERAR çalışma grubunun temel amacı, perakende alanında araştırmalar yapmak, bu alandaki güncel bilgiyi görünür kılmak ve bu anlamda sektör-üniversite işbirliğini artırmaktır.  

PERAR çalışma grubunun araştırma alanları şunlardır:

  • Omni-kanal perakendecilik
  • Multi-kanal perakendecilik
  • Perakendecilik ve tüketici davranışı
  • Uluslararası perakendecilik


Blog adresimiz:  https://medium.com/@perarekibi