Yayınlar

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve

Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, cilt.6, sa.5, ss.160-171, 2017 (Hakemli Dergi)

Determining Consumer Based Retailer Equity and the Discrimination of Frequent Shoppers An Emprical Study

Boğaziçi Journal Review of Social, Economic and Administrative Studies, cilt.22, sa.1, ss.73-88, 2008 (Scopus)

Perakendecilikte Uluslararasılaşma Gelişim Süreci Süreci Etkileyen Faktörler ve Giriş Stratejileri

Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi, cilt.25, sa.2, ss.631-642, 2008 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre/Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Kitap & Kitap Bölümleri

Pre-, During-, and Post-COVID-19 Era in Retailing: Multi-Channel and Omni-Channel Retailing

Handbook of Research on Interdisciplinary Perspectives on the Threats and Impacts of Pandemics , Şahver Omeraki Çekirdeçi,Özlem İngün Karkış,Suna Gönültaş, Editör, IGI Global, New York, ss.1-23, 2021