Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, cilt.6, sa.5, ss.160-171, 2017 (Hakemli Dergi)
Determining Consumer Based Retailer Equity and the Discrimination of Frequent Shoppers An Emprical Study
Boğaziçi Journal Review of Social, Economic and Administrative Studies, cilt.22, sa.1, ss.73-88, 2008 (Scopus)
Perakendecilikte Uluslararasılaşma Gelişim Süreci Süreci Etkileyen Faktörler ve Giriş Stratejileri
Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi, cilt.25, sa.2, ss.631-642, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre/Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Owners vs.Non-owners of Loyalty Cards: Identifying The Discriminating Variables Cocerning Retailer Equity Perception and Purchasing Behaviour
Academy of Marketing Conference, Aberdeen, Birleşik Krallık, 08 Temmuz 2008, ss.1-6
Kitap & Kitap Bölümleri
Perakende Yönetimi: İndirimli Gıda Marketlerinde Müşteri Olma Niyetine Yönelik Bir Araştırma
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2011
Pre-, During-, and Post-COVID-19 Era in Retailing: Multi-Channel and Omni-Channel Retailing
Handbook of Research on Interdisciplinary Perspectives on the Threats and Impacts of Pandemics , Şahver Omeraki Çekirdeçi,Özlem İngün Karkış,Suna Gönültaş, Editör, IGI Global, New York, ss.1-23, 2021