Yayınlar & Eserler

Makaleler 31
Tümü (31)
SCI-E, SSCI, AHCI (15)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (19)
ESCI (3)
Scopus (17)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 8

1. Resistance is Always There! Resistance to Trending Products and Services

VIAC 2024, Çek Cumhuriyeti, 31 Mayıs 2024, ss.77-86, (Tam Metin Bildiri)

2. MOBİL ÖDEME İLE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE BİR KAVRAMSAL MODEL ÖNERİSİ: DEĞER TEMELLİ BİR YAKLAŞIM

ULUSLARARASI MARMARA FEN VE SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Türkiye, 09 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

3. Yenilikçilik ve Deneyim Perspektifinden Mobil Ödeme Sistemleri

ULUSLARARASI ÜRETİM VE TEDARİK ZİNCİRİ SEMPOZYUMU, Türkiye, 08 Eylül 2022, (Özet Bildiri)

4. The Impact of Overall Ecperience on Hotel Consumers' Voice Behaviour

17th International Strategic Management Conference, Arnavutluk, 25 - 27 Ağustos 2022, (Tam Metin Bildiri)

5. MÜŞTERİ VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ DİJİTAL DÜNYADAKİ YÜKSELEN DEĞERİ

8th Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 09 Haziran 2022, cilt.15, ss.169-172, (Özet Bildiri)

7. Health Related Opinion Leadership in Social Media: Exploring Attractive Health-focused Contents for Instagram Users

7th International Conference On Leadership, Technology And Innovation Management, 9 - 11 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)

8. Which Physical Environment Dimensions Really Affect People in Restaurants?

13th International Strategic Management Conference, Podgorica, Karadağ, 6 - 08 Temmuz 2017, ss.77-88, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. An Examination of the Influence of Consumption Values in Shaping Online Buying Behaviour

Dynamic Strategies for Entrepreneurial Marketing, Nasution Muhammad Dharma Tuah Putra, Rafiki Ahmad, Editör, IGI GLOBAL, ss.155-176, 2025

2. The Pandemic: Learning the Way of Continuous Communication With Customers

Frameworks for Sustainable Development Goals to Manage Economic, Social, and Environmental Shocks and Disasters, , Editör, IGI Global, ss.24-46, 2022

3. The Rise of Digital Transformation Within Businesses in the Pandemic

Handbook of Research on Digital Transformation Management and Tools, , Editör, IGI Global, ss.113-132, 2022

4. TÜKETİCİ BAKIŞ AÇISIYLA MOBİL ÖDEME SİSTEMLERİ

SOSYAL BİLİMLERDE SEÇME KONULAR, Doç. Dr. Hasan ÇİFTÇİ Dr. Merve ERDOĞAN Dr. Mehmet DEMİRDÖĞMEZ, Editör, İKSAD, ss.43-71, 2022

5. GERİLLA PAZARLAMA ÜZERİNE BİR İNCELEME

Genel İşletme Çalışmaları, Yılmaz Sefer, Nakiboğlu Mehmet Ali Burak, Editör, Akademisyen Yayınevi, ss.225-240, 2021

6. Digital Marketing: Reviewing the Field Through Science Mapping Technique

Handbook of Research on Technology Applications for Effective Customer Engagement, Norazah Mohd Suki, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.141-162, 2020

7. How Do Customers Become A Citizen Of A Brand? The Power of Experience and Love

Sosyal Bilimlere Multidisipliner Bakış, Prof. Dr. Ayhan Aytaç,Prof. Dr. Gülsen Demir,Prof. Dr. Mustafa Talas,Doç. Dr. Bekir Kocadaş, Editör, Güven Plus Grup A.Ş. Yayınları, İstanbul, ss.384-404, 2018

8. SEGMENTING CULTURAL INSTITUTIONS: EXAMPLE OF THEATERS

RESEARCHES ON SCIENCE AND ART IN 21 ST CENTURY TURKEY, ARAPGIRLIOGLU, Hasan ATIK, Atilla ELLIOTT, Robert L. TURGEON, Edward, Editör, Gece Kitaplığı, ss.1017-1029, 2017