Eğitim Bilgileri
2018 - 2023
2018 - 2023Doktora
Galatasaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2017 - 2018
2017 - 2018Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Fakültesi, Türkiye
2014 - 2017
2014 - 2017Yüksek Lisans
Galatasaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama, Türkiye
2010 - 2014
2010 - 2014Lisans
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2023
2023Doktora
Dijitalleşme sürecinde hizmet kalite algısının hizmet seviyeleri, tüketici özellikleri ve müşteri denkliği ekseninde açıklanması
Galatasaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2017
2017Yüksek Lisans
Retro pazarlama etkinliklerinin tüketicilerin marka-moda algısı açısından incelenmesi ve bir araştırma
Galatasaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Makaleler
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
2025
20251. A Consumer Behavior-Oriented Look at the Psychology of Money in Financial Services Marketing
GÜRŞEN A. E., ŞEKERKAYA A. K.
Manas Journal of Social Studies , 2025 (TRDizin)
2024
20242. An Examination Of The Factors Shaping Consumers' Banking Service Preferences In Digitalization Process
GÜRŞEN A. E., ŞEKERKAYA A. K.
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. ‘New’ Luxury or Off-Canon Luxury: A Compendium for the Changing Definition of Classical Luxury
Gürşen A. E.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.240-263, 2024 (TRDizin)
2024
20244. The effect of flow experience on reuse intention of mobile navigation apps: The mediating role of location-based mobile service quality
ÖZKAN E., YAŞİN B., GÜRŞEN A. E., AKPINAR H. M.
TOURISM & MANAGEMENT STUDIES
, cilt.20, ss.1-19, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20245. Un Espace Commun Pour Le Comportement du Consommateur et L’Anthropologie : Le Comportement de Don
Gürşen A. E.
İzmir İktisat Dergisi
, cilt.39, sa.2, ss.471-487, 2024 (TRDizin)
2023
20236. Artificial Intelligence Utilization in Libraries
GÜRŞEN A. E., ÖNCEL A. G., Plaisent M., Benslimane Y., Bernard P.
Athens Journal of Sciences , 2023 (Hakemli Dergi)
2021
20217. Consumer Complaint Behavior and Recovery Satisfaction: An Application of the Theory of Planned Behavior
Şekerkaya A. K., Harcar T., Gürşen A. E., Akpınar M.
JOURNAL OF EUROMARKETING , cilt.30, ss.4-27, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
20218. Intellectual Influencer as a New Ambassador in Digital Marketing Communication
GÜRŞEN A. E.
Central European Journal of Communication , 2021 (ESCI, Scopus)
2021
20219. Tüketicilerin Çevrimiçi İkinci El Alışveriş Platformlarından Alışveriş Yapma Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma: Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü
KURTULUŞ S., ÖZKAN E., AKPINAR H. M., GÜRŞEN A. E., KOMİTOĞLU Ö.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, ss.85-101, 2021 (TRDizin)
2020
202010. Using visual art in product design and consumer responses: The moderating role of product type
GÜRŞEN A. E., ÖZKAN E., BOZBAY Z.
Contemporary Management Research
, cilt.16, sa.4, ss.229-254, 2020 (Scopus)
2020
202011. Art marketing as an emerging area in an emerging market
GÜRŞEN A. E.
ARTS AND THE MARKET
, cilt.10, sa.1, ss.34-52, 2020 (ESCI)
2019
201912. Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi
Gürşen A. E., Okumuş A.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.206-225, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
201913. Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma
BOZBAY Z., GÜRŞEN A. E., AKPINAR H. M., KOMİTOĞLU Ö. Y.
İleti-ş-im
, cilt.31, sa.31, ss.169-190, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Explaining the Relationship Between Artificial Intelligence and Consumer Behavior on the Axis of Consumer Culture
Gürşen A. E.
Congist’24 Social Sciences and Artificial Intelligence: Theory and Practice, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Aralık 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
2024
20242. Cultural Sustainability within the Scope of Cultural and Creative Industries: A Museum Marketing Oriented Perspective
Gürşen A. E.
ICDBME-2024 4th International Congress on Digital Business, Management & Economics, 20 - 22 Eylül 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
2024
20243. Corporate Digital Responsability in Company-Consumer Relationship: A Social Contract Theory Approach
Özkan F. N., Gürşen A. E.
6th International Conference: Summer Seminar in Marketing (SSIM 2024) , Warszawa, Polonya, 12 - 13 Haziran 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
20184. Gelişmekte Olan Bir Pazarda Gelişmekte Olan Bir Alan: Türkiye’de Sanat Pazarlaması
Gürşen A. E.
International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
2017
20175. Retro Pazarlama Etkinlikleri ve İlişkili Olduğu Çalışma Alanları Üzerine Kavramsal Bir İnceleme
GÜRŞEN A. E.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Kitaplar
2025
20251. Influence of Sociological Factors on Marketing Trends
Gürşen A. E.
Multidisciplinary Approaches to Contemporary Marketing: Digital Trends, Social Issues and Economics, KONYALIOĞLU FATMA İREM,ESEN FATİH SİNAN, Editör, Springer Nature Switzerland, Zug, ss.163-197, 2025
2023
20232. Sorumlu Pazarlama
Gürşen A. E.
Yönetimde Dönüşüm -Geleneksel Yönetimden Sorumlu Yönetim Anlayışına-, Belgin Bahar, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.129-158, 2023
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Temmuz 2024
Temmuz 2024İzmir İktisat Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2022
Haziran 2022ARTS AND THE MARKET
ESCI Kapsamındaki Dergi
Burslar
2022 - 2023
2022 - 2023