Arş. Gör. Dr. AYLİN ECEM GÜRŞEN


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

20

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

5

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2018 - 2023

2018 - 2023

Doktora

Galatasaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2017 - 2018

2017 - 2018

Doktora

İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Fakültesi, Türkiye

2014 - 2017

2014 - 2017

Yüksek Lisans

Galatasaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama, Türkiye

2010 - 2014

2010 - 2014

Lisans

Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Dijitalleşme sürecinde hizmet kalite algısının hizmet seviyeleri, tüketici özellikleri ve müşteri denkliği ekseninde açıklanması Sürdürülebilir Kalkınma

Galatasaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2017

2017

Yüksek Lisans

Retro pazarlama etkinliklerinin tüketicilerin marka-moda algısı açısından incelenmesi ve bir araştırma

Galatasaray Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Genel işletme

Hizmet pazarlaması

İleri pazarlama

Davranışsal pazarlama

Makaleler

Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

1. Explaining the Relationship Between Artificial Intelligence and Consumer Behavior on the Axis of Consumer Culture

Gürşen A. E.

Congist’24 Social Sciences and Artificial Intelligence: Theory and Practice, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Aralık 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

2024

2024

2. Cultural Sustainability within the Scope of Cultural and Creative Industries: A Museum Marketing Oriented Perspective

Gürşen A. E.

ICDBME-2024 4th International Congress on Digital Business, Management & Economics, 20 - 22 Eylül 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

3. Corporate Digital Responsability in Company-Consumer Relationship: A Social Contract Theory Approach

Özkan F. N., Gürşen A. E.

6th International Conference: Summer Seminar in Marketing (SSIM 2024) , Warszawa, Polonya, 12 - 13 Haziran 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

4. Gelişmekte Olan Bir Pazarda Gelişmekte Olan Bir Alan: Türkiye’de Sanat Pazarlaması

Gürşen A. E.

International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2025

2025

1. Influence of Sociological Factors on Marketing Trends

Gürşen A. E.

Multidisciplinary Approaches to Contemporary Marketing: Digital Trends, Social Issues and Economics, KONYALIOĞLU FATMA İREM,ESEN FATİH SİNAN, Editör, Springer Nature Switzerland, Zug, ss.163-197, 2025

2023

2023

2. Sorumlu Pazarlama

Gürşen A. E.

Yönetimde Dönüşüm -Geleneksel Yönetimden Sorumlu Yönetim Anlayışına-, Belgin Bahar, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.129-158, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Temmuz 2024

Temmuz 2024

İzmir İktisat Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2022

Haziran 2022

ARTS AND THE MARKET

ESCI Kapsamındaki Dergi



Burslar

2022 - 2023

2022 - 2023

1002

TÜBİTAK