Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Turizm Diplomasisi Kapsamında Yer Markalama: Turkey Home Kampanya Analizi
Selçuk İletişim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.89-108, 2017 (Hakemli Dergi)
Halkla İlişkiler 2.0 Kavramı ve Araçları: Koç Holding Örneği
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.83-101, 2016 (Hakemli Dergi)
Kurumsal Sürdürülebilirlik Bağlamında Kurumsal Yönetişim Kavramın Doğuşu Gelişimi ve Değerlendirilmesi
Selçuk İletişim Dergisi
, cilt.8, sa.1, ss.71-84, 2013 (Hakemli Dergi)
Political Public Relations 2 0 and the use of Twitter of Political Leaders in Turkey
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES
, cilt.3, sa.1, ss.181-194, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
The Significance of Financial Public Relations: An Analysis Towards Investor Relations (IR) Pages on Corporate Websites in Turkey
International Conference on Communication Media Technology and Design, Atina, Yunanistan, 5 - 07 Nisan 2019
Online Media Relations as a Strategy of Public Relations: A Research on Online Press Rooms of the Most Liked Turkish Companies
3. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 20 Nisan 2017
Press Releases as a Tool of Media Relations: An Analysis towards Public Relations News on Newspapers
15th Annual International Conference on Communication Mass Media, ATİNA, Yunanistan, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.1-15
Dijital Diplomaside Instagramın Rolü: Come See Turkey Örneği
1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.359-368
Halkla İlişkilerde Yeni Nesil Kanaat Önderleri Kullanımı: Snapchat Üzerine Niteliksel Bir Araştırma
1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.303-311
What is Public Relations? an Analysis of Turkish Public Relations Job Advertisements Discourses
International Conference on Communication Media Technology and Design, ZAGREP, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, ss.250-259
Corporate Rhetoric in Corporate Social Responsibility Reports An Analysis of Koç Holding CSR Reports
2nd International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2013, cilt.5, ss.1947-1959
Conflicting Stakeholder Priorities in Sustainability Strategies Coca Cola and Water Management in Turkey
GIRA 2010 Corporate Governance, Innovation, Social and Environmental Responsibility Conference, LİZBON, Portekiz, 9 - 10 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Yabancı Halkların Zihinlerini ve Kalplerini Kazanmanın Yolu Olarak Kamu Diplomasisi
Uluslararası Halkla İlişkiler, Büyükdoğan, Birol, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.111-122, 2022
Dijital Diplomasi ve Paydaş Katılımı: Dijital Diplomaside Vatandaşların Rolü
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.243-260, 2020
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri
Beta Yayınevi, İstanbul, 2018
Finansal Halkla İlişkiler ve Finansal Halkla İlişkiler Araçlarının Geçirdiği Dönüşüm
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı SANCAR DEMREN, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.27-46, 2018
Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi
Beta Yayınları, 2017
Kamu Diplomasisinde Yeni Yaklaşımlar ve Örnekler
Beta Yayınevi, İstanbul, 2016
Yeni Kamu Diplomasisi
Kamu Diplomasisinde Yeni Yaklaşımlar ve Örnekler, Gaye Aslı Sancar, Editör, Beta, ss.13-22, 2016
Kamu Diplomasisinde Sosyal Medyanın Önemi
Uluslararası İlişkilere Disiplinler arası Bir Yaklaşım Uluslararası İletişim Perspektifi, Burcu Sunar Cankurtaran, Editör, Uluslararası İlişkiler Kütüphanesi, ss.93-117, 2016
Kamu Diplomasisinde Medyanın Önemi: Anadolu Ajansı Örneği
Türk Dış Politikası ve Kamu Diplomasisi, Çevik Senem ve Şahin Mehmet, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.439-464, 2015
Kurumsal Vatandaşlık
Kurumlar ve İnsanlar, Jale Minibaş POUSSARD, Editör, Galatasaray Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.69-82, 2015
Turkey’s Public Diplomacy: It’s Actors, Stakeholders and Tools
Turkey ’s Public Diplomacy, Çevik Senem ve Seib Philip, Editör, Palgrave MacMillan, ss.13-42, 2015
Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri
Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim, KARSAK BANU, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.169-190, 2015
Kamu Diplomasisi ve Uluslararası Halkla İlişkiler
Beta Yayınları, İstanbul, 2012