Yayınlar & Eserler

Makaleler 8
Tümü (8)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 9

1. Kurumların Dijital Halkla İlişkiler Stratejileri Bağlamında Sürdürülebilirlik İletişimi Uygulamaları: Şişecam Örneği

GSÜ Stratejik İletişim Yönetimi Konferansı V, İstanbul, Türkiye, 14 Aralık 2022, ss.29-45, (Tam Metin Bildiri)

2. The Significance of Financial Public Relations: An Analysis Towards Investor Relations (IR) Pages on Corporate Websites in Turkey

International Conference on Communication Media Technology and Design, Atina, Yunanistan, 5 - 07 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. Press Releases as a Tool of Media Relations: An Analysis towards Public Relations News on Newspapers

15th Annual International Conference on Communication Mass Media, ATİNA, Yunanistan, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)

5. Dijital Diplomaside Instagramın Rolü: Come See Turkey Örneği

1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.359-368, (Tam Metin Bildiri)

6. Halkla İlişkilerde Yeni Nesil Kanaat Önderleri Kullanımı: Snapchat Üzerine Niteliksel Bir Araştırma

1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.303-311, (Tam Metin Bildiri)

7. What is Public Relations? an Analysis of Turkish Public Relations Job Advertisements Discourses

International Conference on Communication Media Technology and Design, ZAGREP, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, ss.250-259, (Tam Metin Bildiri)

8. Corporate Rhetoric in Corporate Social Responsibility Reports An Analysis of Koç Holding CSR Reports

2nd International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2013, cilt.5, ss.1947-1959, (Tam Metin Bildiri)

9. Conflicting Stakeholder Priorities in Sustainability Strategies Coca Cola and Water Management in Turkey

GIRA 2010 Corporate Governance, Innovation, Social and Environmental Responsibility Conference, LİZBON, Portekiz, 9 - 10 Eylül 2010
Kitaplar 13

1. Yabancı Halkların Zihinlerini ve Kalplerini Kazanmanın Yolu Olarak Kamu Diplomasisi

Uluslararası Halkla İlişkiler, Büyükdoğan, Birol, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.111-122, 2022

2. Dijital Diplomasi ve Paydaş Katılımı: Dijital Diplomaside Vatandaşların Rolü

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.243-260, 2020

4. Finansal Halkla İlişkiler ve Finansal Halkla İlişkiler Araçlarının Geçirdiği Dönüşüm

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı SANCAR DEMREN, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.27-46, 2018

7. Yeni Kamu Diplomasisi

Kamu Diplomasisinde Yeni Yaklaşımlar ve Örnekler, Gaye Aslı Sancar, Editör, Beta, ss.13-22, 2016

8. Kamu Diplomasisinde Sosyal Medyanın Önemi

Uluslararası İlişkilere Disiplinler arası Bir Yaklaşım Uluslararası İletişim Perspektifi, Burcu Sunar Cankurtaran, Editör, Uluslararası İlişkiler Kütüphanesi, ss.93-117, 2016

9. Kamu Diplomasisinde Medyanın Önemi: Anadolu Ajansı Örneği

Türk Dış Politikası ve Kamu Diplomasisi, Çevik Senem ve Şahin Mehmet, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.439-464, 2015

10. Kurumsal Vatandaşlık

Kurumlar ve İnsanlar, Jale Minibaş POUSSARD, Editör, Galatasaray Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.69-82, 2015

11. Turkey’s Public Diplomacy: It’s Actors, Stakeholders and Tools

Turkey ’s Public Diplomacy, Çevik Senem ve Seib Philip, Editör, Palgrave MacMillan, ss.13-42, 2015

12. Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri

Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim, KARSAK BANU, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.169-190, 2015
Metrikler

Yayın

33

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

6

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları