Doç. Dr. GAYE ASLI SANCAR DEMREN


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla İlişkiler


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

33

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

6

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2012

2008 - 2012

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Dr), Türkiye

2006 - 2008

2006 - 2008

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli), Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Uluslararası halkla ilişkiler yöntemi olarak kamu diplomasisi: Türkiye için bir model önerisi

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Dr)

2008

2008

Yüksek Lisans

Siyasi parti imajının oluşmasında medyanın rolü

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli)

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Fransızca

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2014 - 2018

2014 - 2018

Dr. Öğr. Üyesi

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2008 - 2014

2008 - 2014

Araştırma Görevlisi

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Yönetimsel Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Merkez Müdürü

Galatasaray Üniversitesi, Rektörlük

2017 - 2021

2017 - 2021

Dekan Yardımcısı

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi

Akademi Dışı Deneyim

2008 - 2008

2008 - 2008

Stajyer

Koç Holding- Kurumsal İletişim Departmanı, Stajyer

Makaleler

Tümü (8)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Kurumların Dijital Halkla İlişkiler Stratejileri Bağlamında Sürdürülebilirlik İletişimi Uygulamaları: Şişecam Örneği

SANCAR DEMREN G. A.

GSÜ Stratejik İletişim Yönetimi Konferansı V, İstanbul, Türkiye, 14 Aralık 2022, ss.29-45, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. The Significance of Financial Public Relations: An Analysis Towards Investor Relations (IR) Pages on Corporate Websites in Turkey

SANCAR DEMREN G. A.

International Conference on Communication Media Technology and Design, Atina, Yunanistan, 5 - 07 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

3. Online Media Relations as a Strategy of Public Relations: A Research on Online Press Rooms of the Most Liked Turkish Companies

SANCAR DEMREN G. A.

3. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 20 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

4. Press Releases as a Tool of Media Relations: An Analysis towards Public Relations News on Newspapers

SANCAR DEMREN G. A.

15th Annual International Conference on Communication Mass Media, ATİNA, Yunanistan, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

5. Dijital Diplomaside Instagramın Rolü: Come See Turkey Örneği

SANCAR DEMREN G. A.

1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.359-368, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

6. Halkla İlişkilerde Yeni Nesil Kanaat Önderleri Kullanımı: Snapchat Üzerine Niteliksel Bir Araştırma

KARSAK B. M., SANCAR DEMREN G. A.

1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.303-311, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

7. What is Public Relations? an Analysis of Turkish Public Relations Job Advertisements Discourses

SANCAR DEMREN G. A.

International Conference on Communication Media Technology and Design, ZAGREP, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, ss.250-259, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

8. Corporate Rhetoric in Corporate Social Responsibility Reports An Analysis of Koç Holding CSR Reports

SANCAR DEMREN G. A.

2nd International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2013, cilt.5, ss.1947-1959, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

9. Conflicting Stakeholder Priorities in Sustainability Strategies Coca Cola and Water Management in Turkey

ÇINARLI İ., SANCAR DEMREN G. A.

GIRA 2010 Corporate Governance, Innovation, Social and Environmental Responsibility Conference, LİZBON, Portekiz, 9 - 10 Eylül 2010

Kitaplar

2022

2022

1. Yabancı Halkların Zihinlerini ve Kalplerini Kazanmanın Yolu Olarak Kamu Diplomasisi

SANCAR DEMREN G. A.

Uluslararası Halkla İlişkiler, Büyükdoğan, Birol, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.111-122, 2022

2020

2020

2. Dijital Diplomasi ve Paydaş Katılımı: Dijital Diplomaside Vatandaşların Rolü

SANCAR DEMREN G. A.

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.243-260, 2020

2018

2018

4. Finansal Halkla İlişkiler ve Finansal Halkla İlişkiler Araçlarının Geçirdiği Dönüşüm

SANCAR DEMREN G. A.

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı SANCAR DEMREN, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.27-46, 2018

2016

2016

7. Yeni Kamu Diplomasisi

SANCAR G. A.

Kamu Diplomasisinde Yeni Yaklaşımlar ve Örnekler, Gaye Aslı Sancar, Editör, Beta, ss.13-22, 2016

2016

2016

8. Kamu Diplomasisinde Sosyal Medyanın Önemi

SANCAR G. A.

Uluslararası İlişkilere Disiplinler arası Bir Yaklaşım Uluslararası İletişim Perspektifi, Burcu Sunar Cankurtaran, Editör, Uluslararası İlişkiler Kütüphanesi, ss.93-117, 2016

2015

2015

9. Kamu Diplomasisinde Medyanın Önemi: Anadolu Ajansı Örneği

SANCAR G. A.

Türk Dış Politikası ve Kamu Diplomasisi, Çevik Senem ve Şahin Mehmet, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.439-464, 2015

2015

2015

10. Kurumsal Vatandaşlık

SANCAR DEMREN G. A.

Kurumlar ve İnsanlar, Jale Minibaş POUSSARD, Editör, Galatasaray Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.69-82, 2015

2015

2015

11. Turkey’s Public Diplomacy: It’s Actors, Stakeholders and Tools

SANCAR G. A.

Turkey ’s Public Diplomacy, Çevik Senem ve Seib Philip, Editör, Palgrave MacMillan, ss.13-42, 2015

2015

2015

12. Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri

SANCAR G. A.

Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim, KARSAK BANU, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.169-190, 2015

Desteklenen Projeler

2023 - 2024

2023 - 2024

Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi ve Paydaş KatılımıSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

SANCAR DEMREN G. A. (Yürütücü)

2017 - 2020

2017 - 2020

FİNANSAL HALKLA İLİŞKİLER

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

SANCAR DEMREN G. A. (Yürütücü)

2017 - 2018

2017 - 2018

BASIN BÜLTENLERİNİN GAZETELERDE KULLANIMI

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

SANCAR DEMREN G. A. (Yürütücü)

2016 - 2017

2016 - 2017

TÜRKİYE'DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİ VE MEDYA İLE İLİŞKİLER

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

SANCAR DEMREN G. A. (Yürütücü)

2014 - 2016

2014 - 2016

KAMU DİPLOMASİSİ VE TÜRKİYE'NİN KAMU DİPLOMASİSİ ARAÇLARI

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

SANCAR DEMREN G. A. (Yürütücü)

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

International Communication Association

Üye