Eğitim Bilgileri
2008 - 2012
2008 - 2012Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Dr), Türkiye
2006 - 2008
2006 - 2008Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli), Türkiye
2002 - 2006
2002 - 2006Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Uluslararası halkla ilişkiler yöntemi olarak kamu diplomasisi: Türkiye için bir model önerisi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Dr)
2008
2008Yüksek Lisans
Siyasi parti imajının oluşmasında medyanın rolü
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli)
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüFransızca
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2014 - 2018
2014 - 2018Dr. Öğr. Üyesi
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2008 - 2014
2008 - 2014Araştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Yönetimsel Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorMerkez Müdürü
Galatasaray Üniversitesi, Rektörlük
2017 - 2021
2017 - 2021Dekan Yardımcısı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
2008 - 2008
2008 - 2008Stajyer
Koç Holding- Kurumsal İletişim Departmanı, Stajyer
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Uluslararası halkla ilişkiler ve kamu diplomasisi bağlamında Türkiye'nin turizm diplomasisinde kültürel miras ögelerinin yeri
Sancar Demren G. A. (Danışman)
H.YILMAZ(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Stratejik iletişim bağlamında avrupa birliği'nde dijital lobicilik: Vote leave kampanyasının astroturf taktikler üzerinden niteliksel analizi
Sancar Demren G. A. (Danışman)
Ş.FİLİZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Hakikat sonrası dönemde siyasal iletişim yönetimini yeniden düşünmek üzere niteliksel bir araştırma
Sancar Demren G. A. (Danışman)
O.GÜDEN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Porter's Generic Strategies Within Marketing Communications Context: A Research into the Usage of Generic Strategies by Private Universities in Turkey
SANCAR DEMREN G. A. (Danışman)
B.YEŞİLYURT(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (8)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (3)
2024
20241. Ulus Markalama ve Ulusal İtibar Yönetimi Bağlamında Yeşil Aklama Uygulamaları : Bir İsveç Markası Hennes&Mauritz (H&M)
KULALI MARTIN Y., SANCAR DEMREN G. A.
Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , sa.18, ss.1-21, 2024 (TRDizin)
2023
20232. Stratejik İletişim Bağlamında Dijital Lobicilik: Vote Leave Kampanyasının Astroturf Taktikler Üzerinden Niteliksel Analizi
FİLİZ Ş., SANCAR DEMREN G. A.
Yeni Medya (Online)
, sa.14, ss.178-196, 2023 (TRDizin)
2018
20183. Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma
KARSAK B. M., YILMAZ E., SANCAR DEMREN G. A.
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , cilt.1, sa.1, ss.1-12, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20174. Turizm Diplomasisi Kapsamında Yer Markalama: Turkey Home Kampanya Analizi
SANCAR DEMREN G. A.
Selçuk İletişim Dergisi
, cilt.9, sa.4, ss.89-108, 2017 (TRDizin)
2017
20175. Aktivist Halkla İlişkiler Bağlamında WWF Dünya Saati Kampanya Örneği
SANCAR DEMREN G. A.
JOURNAL OF ERCIYES COMMUNICATION , cilt.5, sa.1, ss.2-18, 2017 (TRDizin)
2016
20166. Halkla İlişkiler 2.0 Kavramı ve Araçları: Koç Holding Örneği
SANCAR G. A.
İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , cilt.1, sa.2, ss.83-101, 2016 (Hakemli Dergi)
2013
20137. Kurumsal Sürdürülebilirlik Bağlamında Kurumsal Yönetişim Kavramın Doğuşu Gelişimi ve Değerlendirilmesi
SANCAR DEMREN G. A.
Selçuk İletişim Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.71-84, 2013 (TRDizin)
2013
20138. Political Public Relations 2 0 and the use of Twitter of Political Leaders in Turkey
SANCAR G. A.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES , cilt.3, sa.1, ss.181-194, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
20221. Kurumların Dijital Halkla İlişkiler Stratejileri Bağlamında Sürdürülebilirlik İletişimi Uygulamaları: Şişecam Örneği
SANCAR DEMREN G. A.
GSÜ Stratejik İletişim Yönetimi Konferansı V, İstanbul, Türkiye, 14 Aralık 2022, ss.29-45, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. The Significance of Financial Public Relations: An Analysis Towards Investor Relations (IR) Pages on Corporate Websites in Turkey
SANCAR DEMREN G. A.
International Conference on Communication Media Technology and Design, Atina, Yunanistan, 5 - 07 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2017
20173. Online Media Relations as a Strategy of Public Relations: A Research on Online Press Rooms of the Most Liked Turkish Companies
SANCAR DEMREN G. A.
3. Uluslararası Yeni Medya Konferansı, İstanbul, Türkiye, 20 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
20174. Press Releases as a Tool of Media Relations: An Analysis towards Public Relations News on Newspapers
SANCAR DEMREN G. A.
15th Annual International Conference on Communication Mass Media, ATİNA, Yunanistan, 8 - 11 Mayıs 2017, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)
2017
20175. Dijital Diplomaside Instagramın Rolü: Come See Turkey Örneği
SANCAR DEMREN G. A.
1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.359-368, (Tam Metin Bildiri)
2017
20176. Halkla İlişkilerde Yeni Nesil Kanaat Önderleri Kullanımı: Snapchat Üzerine Niteliksel Bir Araştırma
KARSAK B. M., SANCAR DEMREN G. A.
1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.303-311, (Tam Metin Bildiri)
2016
20167. What is Public Relations? an Analysis of Turkish Public Relations Job Advertisements Discourses
SANCAR DEMREN G. A.
International Conference on Communication Media Technology and Design, ZAGREP, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, ss.250-259, (Tam Metin Bildiri)
2013
20138. Corporate Rhetoric in Corporate Social Responsibility Reports An Analysis of Koç Holding CSR Reports
SANCAR DEMREN G. A.
2nd International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2013, cilt.5, ss.1947-1959, (Tam Metin Bildiri)
2010
20109. Conflicting Stakeholder Priorities in Sustainability Strategies Coca Cola and Water Management in Turkey
ÇINARLI İ., SANCAR DEMREN G. A.
GIRA 2010 Corporate Governance, Innovation, Social and Environmental Responsibility Conference, LİZBON, Portekiz, 9 - 10 Eylül 2010
Kitaplar
2022
20221. Yabancı Halkların Zihinlerini ve Kalplerini Kazanmanın Yolu Olarak Kamu Diplomasisi
SANCAR DEMREN G. A.
Uluslararası Halkla İlişkiler, Büyükdoğan, Birol, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.111-122, 2022
2020
20202. Dijital Diplomasi ve Paydaş Katılımı: Dijital Diplomaside Vatandaşların Rolü
SANCAR DEMREN G. A.
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.243-260, 2020
2018
20183. Kurumların Yeni İletişim Biçimleri
Sancar Demren G. A. (Editör)
Beta Yayınevi, İstanbul, 2018
2018
20184. Finansal Halkla İlişkiler ve Finansal Halkla İlişkiler Araçlarının Geçirdiği Dönüşüm
SANCAR DEMREN G. A.
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı SANCAR DEMREN, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.27-46, 2018
2017
20175. Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi
SANCAR DEMREN G. A.
Beta Yayınları, 2017
2016
20166. Kamu Diplomasisinde Yeni Yaklaşımlar ve Örnekler
Sancar Demren G. A. (Editör)
Beta Yayınevi, İstanbul, 2016
2016
20167. Yeni Kamu Diplomasisi
SANCAR G. A.
Kamu Diplomasisinde Yeni Yaklaşımlar ve Örnekler, Gaye Aslı Sancar, Editör, Beta, ss.13-22, 2016
2016
20168. Kamu Diplomasisinde Sosyal Medyanın Önemi
SANCAR G. A.
Uluslararası İlişkilere Disiplinler arası Bir Yaklaşım Uluslararası İletişim Perspektifi, Burcu Sunar Cankurtaran, Editör, Uluslararası İlişkiler Kütüphanesi, ss.93-117, 2016
2015
20159. Kamu Diplomasisinde Medyanın Önemi: Anadolu Ajansı Örneği
SANCAR G. A.
Türk Dış Politikası ve Kamu Diplomasisi, Çevik Senem ve Şahin Mehmet, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.439-464, 2015
2015
201510. Kurumsal Vatandaşlık
SANCAR DEMREN G. A.
Kurumlar ve İnsanlar, Jale Minibaş POUSSARD, Editör, Galatasaray Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.69-82, 2015
2015
201511. Turkey’s Public Diplomacy: It’s Actors, Stakeholders and Tools
SANCAR G. A.
Turkey ’s Public Diplomacy, Çevik Senem ve Seib Philip, Editör, Palgrave MacMillan, ss.13-42, 2015
2015
201512. Kurumsal İletişim Bağlamında Kurumsal Sürdürülebilirlik Stratejileri
SANCAR G. A.
Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim, KARSAK BANU, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.169-190, 2015
2012
201213. Kamu Diplomasisi ve Uluslararası Halkla İlişkiler
Sancar Demren G. A.
Beta Yayınları, İstanbul, 2012
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024
Kurumsal Sürdürülebilirlik İletişimi ve Paydaş Katılımı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
SANCAR DEMREN G. A. (Yürütücü)
2017 - 2020
2017 - 2020FİNANSAL HALKLA İLİŞKİLER
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
SANCAR DEMREN G. A. (Yürütücü)
2017 - 2018
2017 - 2018BASIN BÜLTENLERİNİN GAZETELERDE KULLANIMI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
SANCAR DEMREN G. A. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017TÜRKİYE'DE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİ VE MEDYA İLE İLİŞKİLER
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
SANCAR DEMREN G. A. (Yürütücü)
2014 - 2016
2014 - 2016KAMU DİPLOMASİSİ VE TÜRKİYE'NİN KAMU DİPLOMASİSİ ARAÇLARI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
SANCAR DEMREN G. A. (Yürütücü)
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorInternational Communication Association
Üye