Akademik Unvanlar
-
2017 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2011 - 2017 Doç.Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2004 - 2011 Yrd.Doç.Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
1995 - 2004 Araştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Yönetimsel Görevler
-
2015 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Galatasaray Üniversitesi, Rektörlük, -
-
2015 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2008 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2008 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2005 - 2008 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetilen Tezler
-
Global marka değeri yaratmanın pazarlama iletişimi stratejilerindeki yeri: Godiva Çikolata örneği
Karsak B. M. (Danışman)
E.YAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Türkiye'de madde bağımlılığı farkındalık çalışmalarının gençler üzerindeki etkisi
Karsak B. M. (Danışman)
S.KARAVUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Jean Baudrillard'ın Simülasyon Kuramı üzerinden algı yönetiminin tüketim üzerindeki örtük işlevi ve sürdürülebilirlik kavramının kurumsal itibar yönetimi üzerindeki etkisi
Karsak B. M. (Danışman)
B.ÇOKGÜLER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Michel Foucault'nun beden algısı ve kültürel dönüşüm süreçlerinden hareketle moda kavramı ve lüks markaların dijital medya evrimi
Karsak B. M. (Danışman)
N.BAŞMANAV(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
L'innovation en tant qu'un composant de l'identité institutionnelle: Les exemples dans le secteur d'assurance Turc
KARSAK B. M. (Danışman)
S.BURCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010