Academic Titles
-
2017 - Continues Professor
Galatasaray University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2011 - 2017 Associate Professor
Galatasaray University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2004 - 2011 Assistant Professor
Galatasaray University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
1995 - 2004 Research Assistant
Galatasaray University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Managerial Experience
-
2015 - Continues Assistant Manager of Research and Application Center
Galatasaray University, Rektörlük, -
-
2015 - Continues Head of Department
Galatasaray University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2008 - Continues Head of Department
Galatasaray University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2008 - 2012 Head of Department
Galatasaray University, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2005 - 2008 Head of Department
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Advising Theses
-
Global marka değeri yaratmanın pazarlama iletişimi stratejilerindeki yeri: Godiva Çikolata örneği
Karsak B. M. (Advisor)
E.YAMAN(Student), Postgraduate, 2022 -
Türkiye'de madde bağımlılığı farkındalık çalışmalarının gençler üzerindeki etkisi
Karsak B. M. (Advisor)
S.KARAVUŞ(Student), Postgraduate, 2022 -
Jean Baudrillard'ın Simülasyon Kuramı üzerinden algı yönetiminin tüketim üzerindeki örtük işlevi ve sürdürülebilirlik kavramının kurumsal itibar yönetimi üzerindeki etkisi
Karsak B. M. (Advisor)
B.ÇOKGÜLER(Student), Postgraduate, 2019 -
Michel Foucault'nun beden algısı ve kültürel dönüşüm süreçlerinden hareketle moda kavramı ve lüks markaların dijital medya evrimi
Karsak B. M. (Advisor)
N.BAŞMANAV(Student), Postgraduate, 2019 -
L'innovation en tant qu'un composant de l'identité institutionnelle: Les exemples dans le secteur d'assurance Turc
KARSAK B. M. (Advisor)
S.BURCU(Student), Postgraduate, 2010