Prof. BANU MÜJDE KARSAK
Home page
Education
Research Areas
Academic and Administrative Experience
Publications & Works
Project & Patent & Design
Scientific & Professional Activities
Achievements & Reputation
Announcements & Documents
Contact
Download CV
Türkçe
English
Galatasaray University
Research Information System
Türkçe
Research Information System
Türkçe
Publications & Works
Publication Network
Articles Published in Other Journals
8
Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma
KARSAK B. M.
,
YILMAZ E.
,
SANCAR DEMREN G. A.
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES
, vol.1, no.1, pp.1-12, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Usage of cell phones by children a qualitative research in Turkey
KARSAK B. M.
online journal of communication and media technologies
, pp.160-170, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
A Proposed Model for The Turkish Political Parties Wes Sites Efficiency An Integrated Method Using Analytic Hierarchy Process
AYTUNA E. N.
,
KARSAK B. M.
,
ALBAYRAK Y. E.
journal of information technology and business management
, vol.8, no.1, pp.55-72, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Kadın yöneticilere ilişkin sosyal temsiller bankacılık sektörüne yönelik bir inceleme
MİNİBAŞ POUSSARD J. H.
,
ERKMEN T.
,
KARSAK B. M.
Galatasaray Üniversitesi İletişim
, no.15, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği
Karsak B. M.
Marmara İletişim Dergisi
, pp.113-120, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Web Sitelerinin Kurumsal Kimlik Açısından Değerlendirilmesi: En Beğenilen 20 Şirket Üzerine Bir Analiz
Karsak B. M.
İleti-ş-im
, pp.165-180, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Le couple homme et femme dans les publicités de parfum occidentaux en Turquie essai d analyse sémiotique
YÜCEL BOURSE H.
,
KARSAK B. M.
Signe, discours et société
, no.1, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Görsel Kimlik Göstergeleri Açısından ‘Arçelik’ firması Örneğinde Web Sayfası İncelemesi
Karsak B. M.
İleti-ş-im
, vol.1, no.1, pp.99-114, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
2
From Public Relations to Corporate Communication: Historical Development Process of Corporate Identity in Turkey
Karsak B. M.
,
Şekerci Y.
ATINER’s Conference Paper Proceedings Series MED2023-0284, Athens, Greece, 8 - 11 May 2023, no.20230284, pp.1-15, (Full Text)
Halkla İlişkilerde Yeni Nesil Kanaat Önderleri Kullanımı: Snapchat Üzerine Niteliksel Bir Araştırma
KARSAK B. M.
,
SANCAR DEMREN G. A.
1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Turkey, 4 - 05 May 2017, pp.303-311, (Full Text)
Books
10
Kurumsal İletişim
KARSAK B. M.
Beta Yayınları, İstanbul, 2016
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik
Karsak B. M.
in: Kurumlar ve İnsanlar, Fuat Çelebioğlu’na Armağan, Galatasaray Üniversitesi, Editor, Galatasaray Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2015
Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim
Karsak B. M.
in: Kurum Kültürü ve Kurumsal İletişim İçerisindeki Yeri, Banu Karsak, Editor, Beta Yayınevi, İstanbul, pp.29-35, 2015
Sürdürülebilirlik İletişimi’nde Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Rolü ve Küresel Ekonomik Kriz
Karsak B. M.
in: Belirsizlik Toplumu’nun Krizi, İnci Çınarlı, Editor, Beta, İstanbul, pp.46-65, 2009
Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü
Karsak B. M.
in: Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Mustafa Akdağ,Metin Işık, Editor, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, pp.311-321, 2009
Kurum İmajı ve İkna Stratejiler: Etkili İletişim Sorgulamaları
Karsak B. M.
in: Yönetim, İletişim, Kültür, Jale Minibaş Poussard,Turhan Erkmen, Editor, Arıkan Yayınları, İstanbul, pp.231-249, 2008
Kurumların da kimliği olur:kurum kimliği kavramına genel bir bakış
Karsak B. M.
in: Toplumsal Yaşamda Kimlik İzdüşümleri, Hülya Uğur Tanrıöver, Editor, Hil Yayınları, İstanbul, pp.77-100, 2008
Kurumsal Sosyal Sorumluluk. Yeni Bir İletişim Biçimi mi?
Karsak B. M.
in: Yönetim, İletişim, Kültür, Jale Minibaş Poussard,Turhan Erkmen, Editor, Arıkan Yayınları, İstanbul, pp.251-263, 2008
“Görsel Kimlik Göstergeleri Açısından Renault-Türkiye Web Sayfası İncelemesi”,
Karsak B. M.
in: Erdoğan Teziç’e Armağan, Galatasaray Üniversitesi Armağan Serisi No:5, Editor, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, pp.1105-1116, 2007
Crisis Communication on news portals: Onur Air
Karsak B. M.
in: Mass Media Research: International Approaches, Dimitra Dimitrakopoulou,Yorgo Pasadeos, Editor, Athens Institute for Education and Research, Athens, pp.133-140, 2006
Metrics
More metrics
Publication
20
Project
5
Thesis Advisory
5
UN Sustainable Development Goals