Makaleler
8
Tümü (8)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
2. Usage of cell phones by children a qualitative research in Turkey
online journal of communication and media technologies
, ss.160-170, 2016 (Hakemli Dergi)
5. Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği
Marmara İletişim Dergisi
, ss.113-120, 2009 (Hakemli Dergi)
8. Görsel Kimlik Göstergeleri Açısından ‘Arçelik’ firması Örneğinde Web Sayfası İncelemesi
İleti-ş-im
, cilt.1, sa.1, ss.99-114, 2005 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2
2. Halkla İlişkilerde Yeni Nesil Kanaat Önderleri Kullanımı: Snapchat Üzerine Niteliksel Bir Araştırma
1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.303-311, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Kurumsal İletişim
Beta Yayınları, İstanbul, 2016
2. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik
Kurumlar ve İnsanlar, Fuat Çelebioğlu’na Armağan, Galatasaray Üniversitesi, Editör, Galatasaray Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2015
3. Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim
Kurum Kültürü ve Kurumsal İletişim İçerisindeki Yeri, Banu Karsak, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.29-35, 2015
4. Sürdürülebilirlik İletişimi’nde Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Rolü ve Küresel Ekonomik Kriz
Belirsizlik Toplumu’nun Krizi, İnci Çınarlı, Editör, Beta, İstanbul, ss.46-65, 2009
5. Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Mustafa Akdağ,Metin Işık, Editör, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, ss.311-321, 2009
6. Kurum İmajı ve İkna Stratejiler: Etkili İletişim Sorgulamaları
Yönetim, İletişim, Kültür, Jale Minibaş Poussard,Turhan Erkmen, Editör, Arıkan Yayınları, İstanbul, ss.231-249, 2008
7. Kurumların da kimliği olur:kurum kimliği kavramına genel bir bakış
Toplumsal Yaşamda Kimlik İzdüşümleri, Hülya Uğur Tanrıöver, Editör, Hil Yayınları, İstanbul, ss.77-100, 2008
8. Kurumsal Sosyal Sorumluluk. Yeni Bir İletişim Biçimi mi?
Yönetim, İletişim, Kültür, Jale Minibaş Poussard,Turhan Erkmen, Editör, Arıkan Yayınları, İstanbul, ss.251-263, 2008
9. “Görsel Kimlik Göstergeleri Açısından Renault-Türkiye Web Sayfası İncelemesi”,
Erdoğan Teziç’e Armağan, Galatasaray Üniversitesi Armağan Serisi No:5, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.1105-1116, 2007
10. Crisis Communication on news portals: Onur Air
Mass Media Research: International Approaches, Dimitra Dimitrakopoulou,Yorgo Pasadeos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.133-140, 2006