Prof. Dr. BANU MÜJDE KARSAK


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Arastirma Yöntemleri


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Metrikler

Yayın

22

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Proje

7

Tez Danışmanlığı

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1998 - 2004

1998 - 2004

Doktora

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

1995 - 1998

1995 - 1998

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

1991 - 1995

1991 - 1995

Lisans

İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Fransız Dili Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2004

2004

Doktora

Halkla ilişkiler ortamı olarak internetin kullanımı: Üç büyük şirket ve üç halkla ilişkiler firması örneğinde görsel kimlik göstergeleri açısından ağ sitesi incelemesi

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

1998

1998

Yüksek Lisans

Galatasaray Üniversitesi’nin Kuruluş Sürecinde Kamuoyu Oluşturulması ve Tanıtımı

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Fransızca

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2011 - 2017

2011 - 2017

Doç. Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2004 - 2011

2004 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

1995 - 2004

1995 - 2004

Araştırma Görevlisi

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Yönetimsel Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı

Galatasaray Üniversitesi, Rektörlük, -

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

2008 - 2012

2008 - 2012

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım

2005 - 2008

2005 - 2008

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Makaleler

Tümü (8)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

1. From Public Relations to Corporate Communication: Historical Development Process of Corporate Identity in Turkey

Karsak B. M., Şekerci Y.

ATINER’s Conference Paper Proceedings Series MED2023-0284, Athens, Yunanistan, 8 - 11 Mayıs 2023, sa.20230284, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

2. Halkla İlişkilerde Yeni Nesil Kanaat Önderleri Kullanımı: Snapchat Üzerine Niteliksel Bir Araştırma

KARSAK B. M., SANCAR DEMREN G. A.

1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.303-311, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2016

2016

1. Kurumsal İletişim

KARSAK B. M.

Beta Yayınları, İstanbul, 2016

2015

2015

2. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik

Karsak B. M.

Kurumlar ve İnsanlar, Fuat Çelebioğlu’na Armağan, Galatasaray Üniversitesi, Editör, Galatasaray Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2015

2015

2015

3. Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim

Karsak B. M.

Kurum Kültürü ve Kurumsal İletişim İçerisindeki Yeri, Banu Karsak, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.29-35, 2015

2009

2009

4. Sürdürülebilirlik İletişimi’nde Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Rolü ve Küresel Ekonomik Kriz

Karsak B. M.

Belirsizlik Toplumu’nun Krizi, İnci Çınarlı, Editör, Beta, İstanbul, ss.46-65, 2009

2009

2009

5. Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü

Karsak B. M.

Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Mustafa Akdağ,Metin Işık, Editör, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, ss.311-321, 2009

2008

2008

6. Kurum İmajı ve İkna Stratejiler: Etkili İletişim Sorgulamaları

Karsak B. M.

Yönetim, İletişim, Kültür, Jale Minibaş Poussard,Turhan Erkmen, Editör, Arıkan Yayınları, İstanbul, ss.231-249, 2008

2008

2008

7. Kurumların da kimliği olur:kurum kimliği kavramına genel bir bakış

Karsak B. M.

Toplumsal Yaşamda Kimlik İzdüşümleri, Hülya Uğur Tanrıöver, Editör, Hil Yayınları, İstanbul, ss.77-100, 2008

2008

2008

8. Kurumsal Sosyal Sorumluluk. Yeni Bir İletişim Biçimi mi?

Karsak B. M.

Yönetim, İletişim, Kültür, Jale Minibaş Poussard,Turhan Erkmen, Editör, Arıkan Yayınları, İstanbul, ss.251-263, 2008

2007

2007

9. “Görsel Kimlik Göstergeleri Açısından Renault-Türkiye Web Sayfası İncelemesi”,

Karsak B. M.

Erdoğan Teziç’e Armağan, Galatasaray Üniversitesi Armağan Serisi No:5, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.1105-1116, 2007

2006

2006

10. Crisis Communication on news portals: Onur Air

Karsak B. M.

Mass Media Research: International Approaches, Dimitra Dimitrakopoulou,Yorgo Pasadeos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.133-140, 2006

Desteklenen Projeler

2023 - 2024

2023 - 2024

Halkla İlişkilerden Kurumsal İletişime: Kurum Kimliğinin Türkiye'de Tarihsel Gelişim Süreci

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARSAK B. M. (Yürütücü)

2019 - 2021

2019 - 2021

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK UYGULAMALARINA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ: ARÇELİK VE ŞİŞECAM ÖRNEĞİSürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARSAK B. M. (Yürütücü)

2017 - 2018

2017 - 2018

LOGO DEĞİŞİMİNİN KURUM KİMLİĞİ VE KURUMSAL İMAJLA BAĞLANTISI: RENAULT ÖRNEĞİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARSAK B. M. (Yürütücü)

2016 - 2017

2016 - 2017

TÜRKİYE'DE ÇOCUKLARIN CEP TELEFONU KULLANIM BİÇİMLERİNE İLİŞKİN NİTELİKSEL ARAŞTIRMA

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

KARSAK B. M. (Yürütücü)