Eğitim Bilgileri
1998 - 2004
1998 - 2004Doktora
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
1995 - 1998
1995 - 1998Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
1991 - 1995
1991 - 1995Lisans
İstanbul Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Fransız Dili Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
Halkla ilişkiler ortamı olarak internetin kullanımı: Üç büyük şirket ve üç halkla ilişkiler firması örneğinde görsel kimlik göstergeleri açısından ağ sitesi incelemesi
İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
1998
1998Yüksek Lisans
Galatasaray Üniversitesi’nin Kuruluş Sürecinde Kamuoyu Oluşturulması ve Tanıtımı
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüFransızca
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2011 - 2017
2011 - 2017Doç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2004 - 2011
2004 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
1995 - 2004
1995 - 2004Araştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Yönetimsel Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorUygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Galatasaray Üniversitesi, Rektörlük, -
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2008 - 2012
2008 - 2012Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2005 - 2008
2005 - 2008Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Global marka değeri yaratmanın pazarlama iletişimi stratejilerindeki yeri: Godiva Çikolata örneği
Karsak B. M. (Danışman)
E.YAMAN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Türkiye'de madde bağımlılığı farkındalık çalışmalarının gençler üzerindeki etkisi
Karsak B. M. (Danışman)
S.KARAVUŞ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Jean Baudrillard'ın Simülasyon Kuramı üzerinden algı yönetiminin tüketim üzerindeki örtük işlevi ve sürdürülebilirlik kavramının kurumsal itibar yönetimi üzerindeki etkisi
Karsak B. M. (Danışman)
B.ÇOKGÜLER(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Michel Foucault'nun beden algısı ve kültürel dönüşüm süreçlerinden hareketle moda kavramı ve lüks markaların dijital medya evrimi
Karsak B. M. (Danışman)
N.BAŞMANAV(Öğrenci)
2010
2010Yüksek Lisans
L'innovation en tant qu'un composant de l'identité institutionnelle: Les exemples dans le secteur d'assurance Turc
KARSAK B. M. (Danışman)
S.BURCU(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (8)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
2018
20181. Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma
KARSAK B. M., YILMAZ E., SANCAR DEMREN G. A.
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , cilt.1, sa.1, ss.1-12, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
20162. Usage of cell phones by children a qualitative research in Turkey
KARSAK B. M.
online journal of communication and media technologies , ss.160-170, 2016 (Hakemli Dergi)
2012
20123. A Proposed Model for The Turkish Political Parties Wes Sites Efficiency An Integrated Method Using Analytic Hierarchy Process
AYTUNA E. N., KARSAK B. M., ALBAYRAK Y. E.
journal of information technology and business management , cilt.8, sa.1, ss.55-72, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
20114. Kadın yöneticilere ilişkin sosyal temsiller bankacılık sektörüne yönelik bir inceleme
MİNİBAŞ POUSSARD J. H., ERKMEN T., KARSAK B. M.
Galatasaray Üniversitesi İletişim , sa.15, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
20095. Logo Değişiminin Kurumsal Kimlik ve Kurumsal İmajla Bağlantısı: Unilever Örneği
Karsak B. M.
Marmara İletişim Dergisi , ss.113-120, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
20096. Web Sitelerinin Kurumsal Kimlik Açısından Değerlendirilmesi: En Beğenilen 20 Şirket Üzerine Bir Analiz
Karsak B. M.
İleti-ş-im , ss.165-180, 2009 (TRDizin)
2008
20087. Le couple homme et femme dans les publicités de parfum occidentaux en Turquie essai d analyse sémiotique
YÜCEL BOURSE H., KARSAK B. M.
Signe, discours et société , sa.1, 2008 (Hakemli Dergi)
2005
20058. Görsel Kimlik Göstergeleri Açısından ‘Arçelik’ firması Örneğinde Web Sayfası İncelemesi
Karsak B. M.
İleti-ş-im , cilt.1, sa.1, ss.99-114, 2005 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. From Public Relations to Corporate Communication: Historical Development Process of Corporate Identity in Turkey
Karsak B. M., Şekerci Y.
ATINER’s Conference Paper Proceedings Series MED2023-0284, Athens, Yunanistan, 8 - 11 Mayıs 2023, sa.20230284, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)
2017
20172. Halkla İlişkilerde Yeni Nesil Kanaat Önderleri Kullanımı: Snapchat Üzerine Niteliksel Bir Araştırma
KARSAK B. M., SANCAR DEMREN G. A.
1. Uluslararası İletişimde Yeni Yönelimler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Mayıs 2017, ss.303-311, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2015
20152. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik
Karsak B. M.
Kurumlar ve İnsanlar, Fuat Çelebioğlu’na Armağan, Galatasaray Üniversitesi, Editör, Galatasaray Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2015
2015
20153. Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim
Karsak B. M.
Kurum Kültürü ve Kurumsal İletişim İçerisindeki Yeri, Banu Karsak, Editör, Beta Yayınevi, İstanbul, ss.29-35, 2015
2009
20094. Sürdürülebilirlik İletişimi’nde Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Rolü ve Küresel Ekonomik Kriz
Karsak B. M.
Belirsizlik Toplumu’nun Krizi, İnci Çınarlı, Editör, Beta, İstanbul, ss.46-65, 2009
2009
20095. Kurumsal İtibarın Oluşmasında CEO’nun Rolü
Karsak B. M.
Dünden Bugüne Halkla İlişkiler, Mustafa Akdağ,Metin Işık, Editör, Eğitim Akademi Yayınları, Konya, ss.311-321, 2009
2008
20086. Kurum İmajı ve İkna Stratejiler: Etkili İletişim Sorgulamaları
Karsak B. M.
Yönetim, İletişim, Kültür, Jale Minibaş Poussard,Turhan Erkmen, Editör, Arıkan Yayınları, İstanbul, ss.231-249, 2008
2008
20087. Kurumların da kimliği olur:kurum kimliği kavramına genel bir bakış
Karsak B. M.
Toplumsal Yaşamda Kimlik İzdüşümleri, Hülya Uğur Tanrıöver, Editör, Hil Yayınları, İstanbul, ss.77-100, 2008
2008
20088. Kurumsal Sosyal Sorumluluk. Yeni Bir İletişim Biçimi mi?
Karsak B. M.
Yönetim, İletişim, Kültür, Jale Minibaş Poussard,Turhan Erkmen, Editör, Arıkan Yayınları, İstanbul, ss.251-263, 2008
2007
20079. “Görsel Kimlik Göstergeleri Açısından Renault-Türkiye Web Sayfası İncelemesi”,
Karsak B. M.
Erdoğan Teziç’e Armağan, Galatasaray Üniversitesi Armağan Serisi No:5, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.1105-1116, 2007
2006
200610. Crisis Communication on news portals: Onur Air
Karsak B. M.
Mass Media Research: International Approaches, Dimitra Dimitrakopoulou,Yorgo Pasadeos, Editör, Athens Institute for Education and Research, Athens, ss.133-140, 2006
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024Halkla İlişkilerden Kurumsal İletişime: Kurum Kimliğinin Türkiye'de Tarihsel Gelişim Süreci
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARSAK B. M. (Yürütücü)
2019 - 2021
2019 - 2021
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK UYGULAMALARINA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ: ARÇELİK VE ŞİŞECAM ÖRNEĞİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARSAK B. M. (Yürütücü)
2017 - 2018
2017 - 2018LOGO DEĞİŞİMİNİN KURUM KİMLİĞİ VE KURUMSAL İMAJLA BAĞLANTISI: RENAULT ÖRNEĞİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARSAK B. M. (Yürütücü)
2016 - 2017
2016 - 2017TÜRKİYE'DE ÇOCUKLARIN CEP TELEFONU KULLANIM BİÇİMLERİNE İLİŞKİN NİTELİKSEL ARAŞTIRMA
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
KARSAK B. M. (Yürütücü)