Eğitim Bilgileri
2005 - 2007
2005 - 2007Doktora
Université Michel de Montaigne: Bordeaux III, İletişim Bilimleri - Kişilerarası İletişim, Fransa
2002 - 2004
2002 - 2004Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
1997 - 2002
1997 - 2002Lisans
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Türkiye
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriFransızca
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorProf. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
2013 - 2025
2013 - 2025Doç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2008 - 2013
2008 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
2004 - 2008
2004 - 2008Araştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
Yönetimsel Görevler
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2018 - 2024
2018 - 2024Bölüm Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
2018 - 2024
2018 - 2024MYO Müdürü
Galatasaray Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
2015 - 2016
2015 - 2016Dekan Yardımcısı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi
Akademi Dışı Deneyim
2012 - Devam Ediyor
2012 - Devam EdiyorDigital Health Summit Turkey
PTMS, Digital Health Summit Turkey
2021 - 2021
2021 - 2021Jüri Üyesi
FELİS, Jüri Üyesi
2013 - 2017
2013 - 2017Akademik Danışma Kurulu Üyesi
SAĞLIK BAKANLIĞI, Akademik Danışma Kurulu Üyesi
2015 - 2016
2015 - 2016Kristal Elma Reklam Yarışması Ana Jüri
Reklamcılar Derneği, Kristal Elma Reklam Yarışması Ana Jüri
2002 - 2004
2002 - 2004Stratejik İletişim Uzmanı
Amerikan Hastanesi, Stratejik İletişim Uzmanı
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
B2B markaların dijital içerik yönetimlerinin karşılaştırmalı analizi: Hızlı tüketim, teknoloji ve iklimlendirme sektörleri örnekleri
Yılmaz Altuntaş E. (Danışman)
B.SÜNGER(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Dijital Pazarlama Çalışmalarının Tüketicinin Online Satın Alma Kararına Etkileri Üzerine Bir Araştırma: Trendyol.com Örneği
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
M.EKİNCİ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Role Of Stakeholder Engagement In Achieving Social Licence To Operate
Yılmaz Altuntaş E. (Danışman)
Y.ARDUINI(Öğrenci)
2018
2018Doktora
THE ROLE OF ONLINE NEWS IN DEMOCRACY IN THE CONTEXT OF HATE SPEECH: AN EXPLORATORY RESEARCH
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
S.SÜLLÜ(Öğrenci)
2017
2017Doktora
Analysis of the social representation of the marriage of underage girls problem in Turkey: Between the narrative of experienced actors and symbolic presentation of Turkish print and social media
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
E.BAYHANTOPÇU(Öğrenci)
2016
2016Doktora
Türkiye'de dijital diplomasi uygulamalarının kamusal iletişim bağlamında analizi: Gezi Parkı örneği
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
G.KURT(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Impact of sales promotion tools on buying behaviour
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
N.TANDOĞAN(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Twitter usage practices of journalists and the possible changes Twitter usage practices can cause on journalism: With the approach of cyberanthropology
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
L.AVADAR(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Nation branding as one of the new branding strategies: The case of Turkey
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
G.KURT(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (5)
Diğer Yayınlar (1)
2025
20251. Authentic Leadership, Motivating Language, Psychological Empowerment, and Work Engagement: A Serial Mediation Model
Uluturk B., YILMAZ ALTUNTAŞ E., Hürmeriç P.
International Journal of Business Communication
, cilt.62, sa.2, ss.402-431, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20242. Halkla İlişkiler ve Reklam Perspektifinden Yaratıcılığın Geleceği
Öztürk R. G., Dayanç Kıyat B., Yılmaz Altuntaş E.
TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
, sa.Özel, ss.148-171, 2024 (ESCI)
2023
20233. Impact of Ethical Leadership on Job Satisfaction and Work-Related Burnout among Turkish Street-Level Bureaucrats: The Roles of Public Service Motivation, Perceived Organizational Support, and Red Tape
Ulutürk B., Yilmaz Altuntaş E., Işik T.
PUBLIC PERFORMANCE & MANAGEMENT REVIEW
, cilt.1, sa.1, ss.1-33, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
20234. COVID-19 Pandemic Learning: The Uprising of Remote Detailing in Pharmaceutical Sector Using Sales Force Automation and Its Sustainable Impact on Continuing Medical Education
Yılmaz Altuntaş E., Yalçın E. C.
SUSTAINABILITY
, cilt.15, sa.11, ss.1-29, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2021
20215. Social determinants of autism spectrum disorder in the print media news: A qualitative framing analysis of coverage in national newspapers in Turkey
YILMAZ ALTUNTAŞ E., Doganyigit S. O.
COGENT SOCIAL SCIENCES
, cilt.7, sa.1, 2021 (ESCI, Scopus)
2018
20186. Stratejik İletişim Yönetiminde Dijital Kanalların Önemi: Halkla İlişkiler Uygulayıcılarının Dijital Kanal Kullanımlarına Yönelik Niteliksel Bir Araştırma
KARSAK B. M., YILMAZ E., SANCAR DEMREN G. A.
HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , cilt.1, sa.1, ss.1-12, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
20167. The New Internet Discourse of Healthcare in Turkish Hospitals’ Social Media Pages
Yilmaz Altuntaş E.
ONLINE JOURNAL OF COMMUNICATION AND MEDIA TECHNOLOGIES
, cilt.6, ss.130-141, 2016 (ESCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Digital Inclusion in the Context of the Democratization of Technology: The Elderly People Example in Turkey during the Pandemic
Yılmaz Altuntaş E.
21st Annual International Conference on Communication and Mass Media, Athens, Yunanistan, 8 - 11 Mayıs 2023, ss.1-19, (Tam Metin Bildiri)
2022
20222. Kurumsal markaların sürdürülebilirlik ölçümlemeleri
BAHAR B., YILMAZ ALTUNTAŞ E.
Stratejik İletişim Yönetimi Konferansları (GSÜStrat-V), İstanbul, Türkiye, 14 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
Desteklenen Projeler
2023 - 2024
2023 - 2024Dijital ve Sosyal Kapsayıcılık Bağlamında Dijital Teknoloji Kullanımı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Yürütücü)
2016 - 2018
2016 - 2018TÜRKİYE'DEKİ SOSYAL AĞLARDA SAĞLIK SÖYLEMİ ANALİZİ VE SAĞLIK OKURYAZARLIĞI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Yürütücü)
2010 - 2012
2010 - 2012DİASPORİK KİMLİĞİN İNŞASI: BERLİN'DE YEREL AİDİYETLER
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Yürütücü)
2009 - 2011
2009 - 2011GEÇİCİ DEĞİŞKEN DURUMLARA GÖRE KRİZ VE RİSK İLETİŞİMİ YAKLAŞIMLARI: PERİNATAL RİSKLERİN ÖNLENMESİNDE TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Yürütücü)
2009 - 2010
2009 - 2010GRAFİK KULLANICI ARAYÜZLERİNDE METAFORLARIN KÜLTÜRLERARASI KAVRANIŞI: FRANSA VE TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Yürütücü)