Prof. Dr. İNCİ ÇINARLI


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Halkla İlişkiler


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

19

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

4

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2000 - 2004

2000 - 2004

Doktora

Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

Fransızca

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2011 - 2017

2011 - 2017

Doç. Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2004 - 2011

2004 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

1994 - 2004

1994 - 2004

Araştırma Görevlisi

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Yönetimsel Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Üniversite Yönetim Kurulu Üyesi

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi

2017 - 2021

2017 - 2021

Dekan

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi

2008 - 2015

2008 - 2015

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2008 - 2010

2008 - 2010

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Makaleler

Tümü (6)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Apologia as a Self-Defense Strategy to Support the Public Persona in Crisis Communication Process

ÇINARLI İ.

16th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 14 - 17 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

2. Framing “Rational Use of Medicine”: Comparative Content Analysis of Turkish Public and Private Sector’s Health Communication Campaigns

ÇINARLI İ., YÜCEL BOURSE H.

15th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 8 - 11 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

3. Cultivating Fear, Harvesting Uncertainty: How Breaking News Concept is Broken in the Post-Truth Era?

ÇINARLI İ., TAŞDEMİR S.

International Conference on Media Studies, Varşova, Polonya, 2 - 03 Haziran 2017

2016

2016

4. In Search of a Scapegoat The Global Corporate Game

ÇINARLI İ.

5th International Conference on Communication, Media, Technology and Design, Zagreb, Hırvatistan, 27 - 29 Mayıs 2016, ss.69-85, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

5. Sharing Crisis Ir Responsibilty Among Governments and Corporations in Neoliberal Economies Rhetorical Arena in Turkey s Soma Mine Disaster

ÇINARLI İ.

4th SEARCH International Conference, Taylor’s University, Kuala-Lumpur, Malezya, 28 - 29 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

6. Conflicting Stakeholder Priorities in Sustainability Strategies Coca Cola and Water Management in Turkey

ÇINARLI İ., SANCAR DEMREN G. A.

GIRA 2010 Corporate Governance, Innovation, Social and Environmental Responsibility Conference, LİZBON, Portekiz, 9 - 10 Eylül 2010

Kitaplar

2020

2020

1. Mediating Fear by Breaking News: A Case Study of CNN Türk and NTV

ÇINARLI İ., NGUYEN S.

Understanding Media and Society in the Age of Digitalisation, Dennis Nguyen, Ivonne Dekker, Sergül Nguyen, Editör, Palgrave Macmillan, Londrina, ss.131-156, 2020

2019

2019

2. 21.Yüzyıl İçin Sağlık İletişimi

ÇINARLI İ.

Nobel Akademik, Ankara, 2019

2018

2018

3. Halkla İlişkilerden Kurumsal Stratejik İletişime

ÇINARLI İ.

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, SANCAR DEMREN, Gaye Aslı, Editör, Beta Basım Yayım, İstanbul, ss.11-26, 2018

2016

2016

4. Kriz İletişimi Örnek Vaka Analizleri İle

ÇINARLI İ.

Beta Yayıncılık, İstanbul, 2016

2015

2015

5. Stratejik İletişim Yönetimi

ÇINARLI İ.

Beta Yayıncılık, İstanbul, 2015

2015

2015

6. “Kitle İletişimi ve Eleştirel Sağlık Okuryazarlığı”

ÇINARLI İ.

Sağlık Okuryazarlığı, Filiz Yıldırım ve Alev Keser , Editör, Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yayınları, Ankara, ss.15-28, 2015

2008

2008

7. "Bilim ve Sağlık Haberciliği: Kamu Yararına Doğru, Ulaşılabilir ve Kullanılabilir Enformasyon İletimi ve Sorumluluklar"

ÇINARLI İ.

Tüm Yönleriyle Medya ve İletişim, Metin Işık ve Ayhan Erdem, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.145-166, 2008

Desteklenen Projeler

2018 - 2020

2018 - 2020

İLETİŞİM STRATEJİLERİNDE GÜNCEL EĞİLİMLER

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÇINARLI İ. (Yürütücü)

2017 - 2018

2017 - 2018

AKILCI İLAÇ KULLANIMINDA SAĞLIK İLETİŞİMİ UYGULAMALARI

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÇINARLI İ. (Yürütücü)

2010 - 2012

2010 - 2012

SÜRDÜREBİLİRLİK İLETİŞİMİ STRATEJİLERİ VE ÇATIŞAN ÖNCELİKLER

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

ÇINARLI İ. (Yürütücü)