Eğitim Bilgileri
1984 - 1989
1984 - 1989Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr), Türkiye
1981 - 1984
1981 - 1984Yüksek Lisans
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye
1976 - 1980
1976 - 1980Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
1989
1989Doktora
Dış ticaret sermaye şirketlerinde yurtdışı satış gücünün örgütsel etkinliği ve örgütlenmesi
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Dr)
1984
1984Yüksek Lisans
Konserve Edilmiş Gıda Maddelerinin Farklı Boyutlarda Ambalajlanmasının Satın Alma Kararlarına Etkisi
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı
Akademik Ünvanlar / Görevler
2003 - Devam Ediyor
2003 - Devam EdiyorProf. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
1997 - 2003
1997 - 2003Doç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
1994 - 1997
1994 - 1997Yrd. Doç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
1981 - 1982
1981 - 1982Araştırma Görevlisi
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetilen Tezler
2017
2017Yüksek Lisans
Retro pazarlama etkinliklerinin tüketicilerin marka-moda algısı açısından incelenmesi ve bir araştırma
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
A.ECEM(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Müşteri ilişkileri yönetimi, veri madenciliğinin müşteri ilişkileri yönetiminde kullanımı ve bir uygulama
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
D.YİĞİT(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Sosyal medyada marka topluluklarının önemi ve bir araştırma
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
S.ANMAÇ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Marka konumlandırma stratejilerinin marka bilinirliğine etkisi: Bir araştırma
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
B.ARSLANOĞLU(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
İşletmelerin sürdürülebilir rekabet üstünlüğüne sahip olabilmeleri açısından marka ekosisteminin önemi ve bir araştırma
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
Ö.HABİBOĞLU(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Doğrudan pazarlamanın satın alma kararına etkisi ve bir araştırma
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
D.TUNÇAY(Öğrenci)
2014
2014Doktora
İnternetten alışveriş yapan tüketicilerin tipolojisi ve bir araştırma
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
T.EKŞİ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Tedarik zincirlerinde bilgi işleme sürecinde kamçı etkisinin önemi ve bir araştırma
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
M.ALİ(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Sürdürülebilirlik açısından soğuk zincir oluşturmanın önemi ve bir araştırma
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
E.TÜRK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Çevreci ürünlerin rekabet gücüne etkisi ve akaryakıt sektöründe bir araştırma
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
Ö.KÖLEMEN(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Yeşil pazarlamada ambalaj kararının önemi ve içme suyu sektöründe bir araştırma
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
G.TAŞDEMİR(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Opportunités de développement d'un partenariat Algéro-Turque dans le secteur du Textile
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
L.KEDDAM(Öğrenci)
2006
2006Yüksek Lisans
Les effets de la planification collaborative sur la performance de la chaîne de valeur
ÖZTEK M. Y. (Danışman)
N.ÇAĞLA(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (1)
TRDizin (1)
2023
20231. Investigating Status Consumption, Fashion Orientation and Social Comparison as the Trigger Factors of Online Compulsive Buying
ÖZTEK M. Y., ÇENGEL Ö.
TESAM AKADEMİ
, cilt.10, sa.1, ss.271-292, 2023 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. 2-tuple based VIKOR methodology for green building certification selection
UZTÜRK D., Büyüközkan G., NEGÜS A. F., ÖZTEK M. Y.
2018 World Congress on Engineering, WCE 2018, London, Birleşik Krallık, 4 - 06 Temmuz 2018, cilt.2236, ss.484-489, (Tam Metin Bildiri)
Desteklenen Projeler
2018 - 2020
2018 - 2020İKİLİ SÖZEL GÖSTERİM TEMELLİ BULANIK SİSTEMLERİN SÜRDÜRÜLEBİLİR SİSTEMLERDE UYGULAMALARI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZTEK M. Y. (Yürütücü)