Desteklenen Projeler
-
2019 - 2020 TÜKETİCİ-MARKA İLİŞKİSİNDE REKLAM İÇERİKLERİNİN ETKİSİ
-
2018 - 2019 TÜKETİCİ ZİHNİYETLERİ VE MARKALAMA STRATEJİLERİ
-
2017 - 2018 GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELERDE MARKA YÖNETİMİ: MARKA-TÜKETİCİ İLİŞKİSİ
-
2015 - 2017 TÜRKİYE'DE YEŞİL PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE TÜKETİCİ TEPKİLERİ
-
2013 - 2015 MARKA AŞKI SÜRECİ: ÖNCÜLLERİ VE MUHTEMEL ÇIKTILARI
-
2011 - 2013 TÜRKİYE'DE MARKALAMA STRATEJİLERİ
-
2011 - 2013 PERAKENDE FORMATLARI VE TÜKETİCİ TUTUMLARI
-
2010 - 2012 REKLAMCILIKTA WEB 2.0 KULLANIMI
-
2009 - 2010 TÜRK BANKACILIK SEKTÖRÜNDE ÇOK KANALLI PERAKENDECİLİK UYGULAMALARI: İNTERNET BANKACILIĞI ,MOBİL BANKACILIK VE TÜKETİCİ ALGILAMALARI