-
2018 - Devam Ediyor Prof.Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2014 - 2018 Doç.Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2008 - 2013 Yrd.Doç.Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2004 - 2008 Araştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2017 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2017 - Devam Ediyor Kalite Koordinatörü
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2011 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2009 - 2014 Döner Sermaye İşletme Müdürü
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2001 - 2002 ÜRÜN MÜDÜRÜ
SEZGİNLER GIDA A.Ş.
-
2000 - 2001 ASİSTAN ÜRÜN MÜDÜRÜ
SEZGİNLER GIDA A.Ş.
-
Yüksek Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Yüksek Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Yüksek Lisans Uluslararası Pazarlama
-
Doktora Uluslararası Pazarlama
-
Lisans Perakende Yönetimi
-
Lisans Uluslararası Pazarlama
-
Lisans Pazarlama Araştırmaları
-
Doktora Perakendecilikte Stratejik Yönetim
-
Yüksek Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Yüksek Lisans Stratejik Perakende Yönetimi
-
Yüksek Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Pazarlama Araştırmalarında İleri Teknikler
-
Tüketicilerin marka genişlemesi değerlendirmelerinde marka aşkının ve marka benlik bağının düzenleyici rolü: Pilot bir araştırma
Akturan U. (Danışman)
M.ZAHİD(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Marka yönetimi ve tüketici bilinci üzerine bir araştırma
Akturan U. (Danışman)
N.GÜRPINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Perakende sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi ve müşteri bölümlendirme üzerine bir çalışma
AKTURAN U. (Danışman)
C.BİLDİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Y Kuşağı Geleneksel Gıda Tüketimi Üzerine Bir Araştırma
AKTURAN U. (Danışman)
E.ŞENER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Markalarda insanbiçimselleştirme stratejileri ve tüketici tutumuna etkileri: Bir reklam mesajı uygulaması
AKTURAN U. (Danışman)
M.ÇIKRIKÇIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Tüketicilerin marka genişlemesini değerlendirmesine etki eden faktörlerin saptanması ve bir araştırma
AKTURAN U. (Danışman)
B.KARA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Müşteri-marka adanmışlığının öncüllerinin ve çıktılarının saptanması üzerine bir araştırma
AKTURAN U. (Danışman)
M.ULUTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Kurumsal sosyal sorumluluk faaliyetleri ve tüketici temelli marka değeri ilişkisi üzerine bir araştırma
AKTURAN U. (Danışman)
E.TOSUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Tüketicilerin çevreci satın alma davranışlarını belirleyen faktörlerin saptanması
AKTURAN U. (Danışman)
M.İNANÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Tüketicilerin sosyo-demografik özellikleri ile yeşil markaya yönelik algılamaları arasındaki ilişki: Bir pilot araştırma
AKTURAN U. (Danışman)
N.ERGÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Düşük fiyat garantisi politikasının satın alma sonrası fiyat araştırmasına etkisi: Fiyat uzmanlığı ve alışverişten hoşlanmanın düzenleyici rolü
AKTURAN U. (Danışman)
M.ZAHİD(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Müşteri tarafından algılanan marka değeri ve bankacılık sektöründe bir pilot araştırma
AKTURAN U. (Danışman)
A.GÖKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Yeni ürün geliştirme ve bankacılık sektöründe bir örnek uygulama
AKTURAN U. (Danışman)
N.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011