SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Amplifying commitment and word-of-mouth in fashion retailing through omni-channel experiences
International Journal of Retail and Distribution Management
, cilt.52, sa.6, ss.706-720, 2024 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
E-Perakendecilerin Bilgi Yönetimi ve Tüketici Çevrimiçi Güven Unsurlarına İlişkin Uygulamaları: Ampirik Bir Çalışma
Journal of Research in Business
, cilt.6, sa.2, ss.303-318, 2021 (Hakemli Dergi)
Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.5, ss.160-171, 2017 (Hakemli Dergi)
Cinsiyet ve Alışveriş Davranışının Fiyat Algılamaları ile İlişkisinin Saptanması:Y Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, cilt.54, sa.629, ss.87-101, 2017 (Hakemli Dergi)
Why Consumers Love Brands
International Journal of Economic Behavior
, cilt.6, sa.1, ss.21-30, 2016 (Hakemli Dergi)
Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.16, ss.139-152, 2016 (Hakemli Dergi)
Modern Tüketimin Tarihçesi Püritenlikten Dijital Çağa Tüketiminİdeolojisi
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar
, cilt.52, sa.610, ss.47-62, 2015 (Hakemli Dergi)
Düşük Fiyat Garantisi PolitikasınınSatın Alma Sonrası Fiyat Araştırmasına Etkisinde Fiyat Uzmanlığının Rolü
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar
, cilt.52, sa.610, ss.47-62, 2015 (Hakemli Dergi)
Mobile Banking Adoption of the Youth Market Perceptions and Intentions
Marketing Intelligence & Planning
, cilt.30, sa.4, ss.1-18, 2012 (Scopus)
Segmenting Young Adults Through Their Consumption Styles A Cross Cultural Study
Young Consumers
, cilt.12, sa.4, ss.348-360, 2011 (Scopus)
Hedonik Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Öneri
, cilt.9, sa.33, ss.109-116, 2010 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Cinsiyetlerine İlişkin Olarak İçgüdüsel Alışveriş Eğilimlerindeki Farklılıkların Belirlenmesi Üniversite Öğrencilerine Yönelik Pilot Bir Araştırma
Yönetim
, cilt.20, sa.64, ss.62-77, 2009 (Hakemli Dergi)
Tedarik Zinciri Yönetiminde Satınalma Fonksiyonunun Değişen Karakteri Stratejik Satınalma
Öneri
, cilt.8, sa.31, ss.103-111, 2009 (Hakemli Dergi)
Marka Yayma Stratejisinin Başarısını Farklı Değerlendiren Tüketicilerin Marka İmajı ve Risk Algılamaları Bakımından Farklılaşıp Farklılaşmadığının Belirlenmesi
Öneri
, cilt.29, sa.14, ss.83-94, 2008 (Hakemli Dergi)
Perakendecilikte Uluslararasılaşma Gelişim Süreci Süreci Etkileyen Faktörler ve Giriş Stratejileri
Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.631-642, 2008 (Hakemli Dergi)
Kredi Kartını Bilinçli Kullanan Tüketiciler ile Bilinçsiz Kullanan Tüketicileri Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler Üzerine Bir Pilot Araştırma
Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.245-266, 2007 (Hakemli Dergi)
Tüketici Davranışına Yönelik Araştırmalarda Alternatif Bir Teknik Etnografik Araştırma
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.237-252, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Brand Avoidance: Systematic Literature Review and Frameworkfor Future Research
VIAC 2024, Praha, Çek Cumhuriyeti, 31 Mayıs 2024
Brand Denial: Conceptualization and Measurement
Brand Camp, Innsbruck, Avusturya, 14 - 16 Mart 2024
Nitel Pazarlama Araştırmalarında Etnografi
Pazarlama Araştırmalarında Etnografi Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2019
Consumers’ Attitudes Towards Brands in Tight Cultures
3rd Brand Meaning Workshop, Lisbon, Portekiz, 3 - 04 Ekim 2019
Deviant Behaviors in Ads: A Cross Cultural Study
10th EMAC Regional Conference, Sankt-Peterburg, Rusya, 25 - 27 Eylül 2019
Consumers’ Power Mind-Set and Advertising Content: An Experimental Study
International Academic Conference on Management, Economics, Business and Marketing, Macaristan, 23 - 24 Ağustos 2019
Does Ad Content Affect Self-Brand Connection in Tight Cultures?
INFORMS Marketing Science Conference, ROMA, İtalya, 19 - 22 Haziran 2019
The Attitudes Towards Ads in Tight Cultures
48 th EMAC, Hamburg, Almanya, 28 Mayıs - 01 Haziran 2019
Ad Content in Tight Cultures: Does Individualistic vs. Collectivistic Mindset Matter?
ICORIA, 20 - 23 Haziran 2018
Power Mind-Set and Brand Anthropomorphism: An Experimental Study of Brand Roles
EMAC, 29 Mayıs - 01 Haziran 2018
Corporate Social Responsibility In The Higher Education: Evidence From Universities In Turkey
X International Conference Russian Regions In The Focus Of Changes, Jekaterinburg, Rusya, 13 Kasım 2015, ss.14-24
The Development and Change in City Branding: A Content Analysis of the Literature
54th Congress of the European Regional Science Association: "Regional development & globalisation: Best practices, Sankt-Peterburg, Rusya, 26 Ağustos 2014, ss.1-17
The Effects Of Innovation Characteristics On Mobile Banking Adoption
10th Global Conference On Business And Economics, Rome, İtalya, 15 Ekim 2010, ss.1-11
Celebrity Advertising in The Case Of Negative Associations: Discourse Analysis of Weblogs
13th ASBBS International Conference, Frankfurt, Almanya, 07 Ağustos 2010, ss.1-10
Advertising Blogosphere: Content Analysis of Adblogs
9th International Conference On Research In Advertising, Madrid, İspanya, 25 Haziran 2010, ss.1-6
Owners vs.Non-owners of Loyalty Cards: Identifying The Discriminating Variables Cocerning Retailer Equity Perception and Purchasing Behaviour
Academy of Marketing Conference, Aberdeen, Birleşik Krallık, 08 Temmuz 2008, ss.1-6
Decision Making Styles Of Young Consumers A Comparative Study In France And Turkey
Academy of Marketing Conference , Aberdeen, Birleşik Krallık, 08 Temmuz 2008, ss.1-6
Identifying The Major Discriminative Consumption Styles and Money Attitudes of Male and Female Young Adults
7th Global Conference on Business and Economics, Rome, İtalya, 13 Ekim 2007, ss.1-11
The Determinants of Brand Extension s Success in an Emerging Market Identifying The Effects of Parent Brand Image Category Fit and Consumer Characteristics
7th Global Conference on Business and Economics , İzmir, Türkiye, 13 Ekim 2007, ss.1-11
Identifying The Factors Effecting The Brand Loyal Consumers: The Impacts Of Quality, Fashion, Brand Conscioussness And Confusion By Overchoice
3rd International Conference on Business, Management and Economics, İzmir, Türkiye, 13 Haziran 2007, ss.1-10
Testing The Relationships Among Fashion Orientation, Credit Card Usage And Compulsive Buying Through Structural Equation Modeling
2nd International Conference on Business, Management and Economics, İzmir, Türkiye, 13 Haziran 2006, ss.1-10
Kitap & Kitap Bölümleri
Pre-, During-, and Post-COVID-19 Era in Retailing: Multi-Channel and Omni-Channel Retailing
Handbook of Research on Interdisciplinary Perspectives on the Threats and Impacts of Pandemics , Şahver Omeraki Çekirdeçi,Özlem İngün Karkış,Suna Gönültaş, Editör, IGI Global, New York, ss.1-23, 2021
Sosyal Bilimlerde Bilgisayar Destekli Nitel Araştırma Yöntemleri
Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2016
Perakende Yönetimi: İndirimli Gıda Marketlerinde Müşteri Olma Niyetine Yönelik Bir Araştırma
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2011