SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Amplifying commitment and word-of-mouth in fashion retailing through omni-channel experiences
International Journal of Retail and Distribution Management
, cilt.52, sa.6, ss.706-720, 2024 (SSCI)

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Perakendeciler ve Tüketiciler Açısından Perakende Markalar: Kavramsal Bir Çerçeve
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.5, ss.160-171, 2017 (Hakemli Dergi)
Cinsiyet ve Alışveriş Davranışının Fiyat Algılamaları ile İlişkisinin Saptanması:Y Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, cilt.54, sa.629, ss.87-101, 2017 (Hakemli Dergi)
Why Consumers Love Brands
International Journal of Economic Behavior
, cilt.6, sa.1, ss.21-30, 2016 (Hakemli Dergi)
Markaya Sahip Olan ve Olmayan Tüketicilerin Markaya Yönelik Kredibilite ve Değer Algısı Farkı
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi
, cilt.16, ss.139-152, 2016 (Hakemli Dergi)
Modern Tüketimin Tarihçesi Püritenlikten Dijital Çağa Tüketiminİdeolojisi
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar
, cilt.52, sa.610, ss.47-62, 2015 (Hakemli Dergi)
Düşük Fiyat Garantisi PolitikasınınSatın Alma Sonrası Fiyat Araştırmasına Etkisinde Fiyat Uzmanlığının Rolü
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar
, cilt.52, sa.610, ss.47-62, 2015 (Hakemli Dergi)
Mobile Banking Adoption of the Youth Market Perceptions and Intentions
Marketing Intelligence & Planning
, cilt.30, sa.4, ss.1-18, 2012 (Scopus)
Segmenting Young Adults Through Their Consumption Styles A Cross Cultural Study
Young Consumers
, cilt.12, sa.4, ss.348-360, 2011 (Scopus)
Hedonik Tüketim Eğiliminin Plansız Satın Alma Eğilimi Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Öneri
, cilt.9, sa.33, ss.109-116, 2010 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Cinsiyetlerine İlişkin Olarak İçgüdüsel Alışveriş Eğilimlerindeki Farklılıkların Belirlenmesi Üniversite Öğrencilerine Yönelik Pilot Bir Araştırma
Yönetim
, cilt.20, sa.64, ss.62-77, 2009 (Hakemli Dergi)
Tedarik Zinciri Yönetiminde Satınalma Fonksiyonunun Değişen Karakteri Stratejik Satınalma
Öneri
, cilt.8, sa.31, ss.103-111, 2009 (Hakemli Dergi)

Marka Yayma Stratejisinin Başarısını Farklı Değerlendiren Tüketicilerin Marka İmajı ve Risk Algılamaları Bakımından Farklılaşıp Farklılaşmadığının Belirlenmesi
Öneri
, cilt.29, sa.14, ss.83-94, 2008 (Hakemli Dergi)
Perakendecilikte Uluslararasılaşma Gelişim Süreci Süreci Etkileyen Faktörler ve Giriş Stratejileri
Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.631-642, 2008 (Hakemli Dergi)
Kredi Kartını Bilinçli Kullanan Tüketiciler ile Bilinçsiz Kullanan Tüketicileri Ayırmada Kullanılabilecek Temel Belirleyiciler Üzerine Bir Pilot Araştırma
Hacettepe Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.245-266, 2007 (Hakemli Dergi)
Tüketici Davranışına Yönelik Araştırmalarda Alternatif Bir Teknik Etnografik Araştırma
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.237-252, 2007 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Brand Avoidance: Systematic Literature Review and Frameworkfor Future Research
VIAC 2024, Praha, Çek Cumhuriyeti, 31 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)
Brand Denial: Conceptualization and Measurement
Brand Camp, Innsbruck, Avusturya, 14 - 16 Mart 2024, (Yayınlanmadı)
Nitel Pazarlama Araştırmalarında Etnografi
Pazarlama Araştırmalarında Etnografi Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 31 Ekim - 01 Kasım 2019, (Yayınlanmadı)
Consumers’ Attitudes Towards Brands in Tight Cultures
3rd Brand Meaning Workshop, Lisbon, Portekiz, 3 - 04 Ekim 2019, (Yayınlanmadı)
Deviant Behaviors in Ads: A Cross Cultural Study
10th EMAC Regional Conference, Sankt-Peterburg, Rusya, 25 - 27 Eylül 2019, (Özet Bildiri)
Consumers’ Power Mind-Set and Advertising Content: An Experimental Study
International Academic Conference on Management, Economics, Business and Marketing, Macaristan, 23 - 24 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
Does Ad Content Affect Self-Brand Connection in Tight Cultures?
INFORMS Marketing Science Conference, ROMA, İtalya, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
The Attitudes Towards Ads in Tight Cultures
48 th EMAC, Hamburg, Almanya, 28 Mayıs - 01 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
Ad Content in Tight Cultures: Does Individualistic vs. Collectivistic Mindset Matter?
ICORIA, 20 - 23 Haziran 2018, (Tam Metin Bildiri)
Power Mind-Set and Brand Anthropomorphism: An Experimental Study of Brand Roles
EMAC, 29 Mayıs - 01 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
Corporate Social Responsibility In The Higher Education: Evidence From Universities In Turkey
X International Conference Russian Regions In The Focus Of Changes, Jekaterinburg, Rusya, 13 Kasım 2015, ss.14-24, (Tam Metin Bildiri)

The Development and Change in City Branding: A Content Analysis of the Literature
54th Congress of the European Regional Science Association: "Regional development & globalisation: Best practices, Sankt-Peterburg, Rusya, 26 Ağustos 2014, ss.1-17, (Tam Metin Bildiri)
The Effects Of Innovation Characteristics On Mobile Banking Adoption
10th Global Conference On Business And Economics, Rome, İtalya, 15 Ekim 2010, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
Celebrity Advertising in The Case Of Negative Associations: Discourse Analysis of Weblogs
13th ASBBS International Conference, Frankfurt, Almanya, 07 Ağustos 2010, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
Advertising Blogosphere: Content Analysis of Adblogs
9th International Conference On Research In Advertising, Madrid, İspanya, 25 Haziran 2010, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
Owners vs.Non-owners of Loyalty Cards: Identifying The Discriminating Variables Cocerning Retailer Equity Perception and Purchasing Behaviour
Academy of Marketing Conference, Aberdeen, Birleşik Krallık, 08 Temmuz 2008, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
Decision Making Styles Of Young Consumers A Comparative Study In France And Turkey
Academy of Marketing Conference , Aberdeen, Birleşik Krallık, 08 Temmuz 2008, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
Identifying The Major Discriminative Consumption Styles and Money Attitudes of Male and Female Young Adults
7th Global Conference on Business and Economics, Rome, İtalya, 13 Ekim 2007, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
The Determinants of Brand Extension s Success in an Emerging Market Identifying The Effects of Parent Brand Image Category Fit and Consumer Characteristics
7th Global Conference on Business and Economics , İzmir, Türkiye, 13 Ekim 2007, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
Identifying The Factors Effecting The Brand Loyal Consumers: The Impacts Of Quality, Fashion, Brand Conscioussness And Confusion By Overchoice
3rd International Conference on Business, Management and Economics, İzmir, Türkiye, 13 Haziran 2007, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
Testing The Relationships Among Fashion Orientation, Credit Card Usage And Compulsive Buying Through Structural Equation Modeling
2nd International Conference on Business, Management and Economics, İzmir, Türkiye, 13 Haziran 2006, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Pre-, During-, and Post-COVID-19 Era in Retailing: Multi-Channel and Omni-Channel Retailing
Handbook of Research on Interdisciplinary Perspectives on the Threats and Impacts of Pandemics , Şahver Omeraki Çekirdeçi,Özlem İngün Karkış,Suna Gönültaş, Editör, IGI Global, New York, ss.1-23, 2021
Sosyal Bilimlerde Bilgisayar Destekli Nitel Araştırma Yöntemleri
Seçkin Yayıncılık, Ankara, 2016
Perakende Yönetimi: İndirimli Gıda Marketlerinde Müşteri Olma Niyetine Yönelik Bir Araştırma
Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 2011