-
2025 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2013 - 2025 Doç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2008 - 2013 Yrd. Doç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2004 - 2008 Araştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü
-
2012 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
-
2018 - 2024 Bölüm Başkanı
Galatasaray Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
-
2018 - 2024 MYO Müdürü
Galatasaray Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu
-
2015 - 2016 Dekan Yardımcısı
Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi
-
2012 - Devam Ediyor Digital Health Summit Turkey
PTMS, Digital Health Summit Turkey
-
2021 - 2021 Jüri Üyesi
FELİS, Jüri Üyesi
-
2013 - 2017 Akademik Danışma Kurulu Üyesi
SAĞLIK BAKANLIĞI, Akademik Danışma Kurulu Üyesi
-
2015 - 2016 Kristal Elma Reklam Yarışması Ana Jüri
Reklamcılar Derneği, Kristal Elma Reklam Yarışması Ana Jüri
-
2002 - 2004 Stratejik İletişim Uzmanı
Amerikan Hastanesi, Stratejik İletişim Uzmanı
-
B2B markaların dijital içerik yönetimlerinin karşılaştırmalı analizi: Hızlı tüketim, teknoloji ve iklimlendirme sektörleri örnekleri
Yılmaz Altuntaş E. (Danışman)
B.SÜNGER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Dijital Pazarlama Çalışmalarının Tüketicinin Online Satın Alma Kararına Etkileri Üzerine Bir Araştırma: Trendyol.com Örneği
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
M.EKİNCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Role Of Stakeholder Engagement In Achieving Social Licence To Operate
Yılmaz Altuntaş E. (Danışman)
Y.ARDUINI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
THE ROLE OF ONLINE NEWS IN DEMOCRACY IN THE CONTEXT OF HATE SPEECH: AN EXPLORATORY RESEARCH
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
S.SÜLLÜ(Öğrenci), Doktora, 2018 -
Analysis of the social representation of the marriage of underage girls problem in Turkey: Between the narrative of experienced actors and symbolic presentation of Turkish print and social media
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
E.BAYHANTOPÇU(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Türkiye'de dijital diplomasi uygulamalarının kamusal iletişim bağlamında analizi: Gezi Parkı örneği
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
G.KURT(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Impact of sales promotion tools on buying behaviour
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
N.TANDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Twitter usage practices of journalists and the possible changes Twitter usage practices can cause on journalism: With the approach of cyberanthropology
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
L.AVADAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Nation branding as one of the new branding strategies: The case of Turkey
YILMAZ ALTUNTAŞ E. (Danışman)
G.KURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011