Prof. Dr. HALİME YÜCEL BOURSE


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

Reklemcılık ve Tanıtım


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler


Yayınlardaki İsimler: Yücel Halime

Metrikler

Yayın

39

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

3

Tez Danışmanlığı

7

Eğitim Bilgileri

1998 - 2001

1998 - 2001

Doktora

İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

1994 - 1997

1994 - 1997

Yüksek Lisans

İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Uluslararası İlişkiler Bölümü, Türkiye

1990 - 1994

1990 - 1994

Lisans

Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Kamu Yönetimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1997

1997

Yüksek Lisans

27 Mart 1994 yerel seçimlerinde günlük gazeteler yoluyla yapılan siyasal tanıtım

İstanbul Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi, Siyaset Bilimi Ve Uluslararası İlişkiler Bölümü

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

Fransızca

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Ünvanlar / Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım

2012 - 2020

2012 - 2020

Doç. Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

2001 - 2011

2001 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Galatasaray Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü

Makaleler

Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (9)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2021

2021

1. Siyasal İletişim: Güncel Sorunlar

YÜCEL BOURSE H., BOURSE M.

1. Uluslararası Medya ve Kültürel Çalışmalar Konferansı, Gaziantep, Türkiye, 06 Eylül 2021, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. Female Image ın Turkısh Advertising

YÜCEL BOURSE H.

ICCMTD Conference, 7 - 09 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. L’image publicitaire d’Istanbul : une construction sociale de la réalité

YÜCEL BOURSE H.

CIST2018 Representer les terriroires, Rouen, Fransa, 22 - 24 Mart 2018, cilt.1, ss.641-646, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

4. Framing “Rational Use of Medicine”: Comparative Content Analysis of Turkish Public and Private Sector’s Health Communication Campaigns

ÇINARLI İ., YÜCEL BOURSE H.

15th Annual International Conference on Communication and Mass Media, Atina, Yunanistan, 8 - 11 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

5. İç dekorasyon ve toplumsal sınıflandırma

YÜCEL BOURSE H.

1. İlişkisel Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 14 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

1. İletişim Bilimleri ve Göstergebilim

YÜCEL BOURSE H., BOURSE M.

Geleceğe Göstergebilimle Bakmak, Özsarı Mustafa, Editör, Balıkesir Belediyesi, ss.309-317, 2024

2023

2023

3. Konfor Satıcıları: Mobilya Markalarının Göstergebilimsel Çözümlemesi

YÜCEL BOURSE H.

Marka ve Göstergebilim, Güz, Nüket;Bozkurt, Serap, Editör, Es, İstanbul, ss.112-138, 2023

2022

2022

7. "Bir Evlilik Söyleminden Parçalar": Gelin Evi Programı

YÜCEL BOURSE H., Öziç Z. M.

Kültür Göstergebilimi, , Editör, Papatya Bilim, ss.316340, 2022

2021

2021

9. İmgeden Yoruma

YÜCEL BOURSE H.

Nobel, Ankara, 2021

2018

2018

13. Bildiğimiz Reklamın Sonu: Transmedya Öyküleme

YÜCEL BOURSE H.

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta, İstanbul, ss.167-188, 2018

2017

2017

14. Kültürel Çalışmaları Anlamak

YÜCEL BOURSE H., BOURSE M.

İletişim Yayınları, İstanbul, 2017

2015

2015

17. Kurumsal Reklam

YÜCEL BOURSE H.

Kurumsallık Parantezinde Yönetim ve İletişim, Karsak, Banu, Editör, Beta, İstanbul, ss.37-63, 2015

2006

2006

19. Karşı Ateşler

YÜCEL BOURSE H.

Yapı Kredi, 2006

Desteklenen Projeler

2019 - 2020

2019 - 2020

TÜRK REKLAMINDA KADIN İMGESİNİN GELİŞİMİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

YÜCEL BOURSE H. (Yürütücü)

2017 - 2018

2017 - 2018

TURİZM REKLAMLARI VE TÜRKİYE İMAJI

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

YÜCEL BOURSE H. (Yürütücü)

2007 - 2008

2007 - 2008

İLETİŞİM VE ÖTEKİNİN DİLİ :1930 'DAN GÜNÜMÜZE DEK TÜRK REKLAMLARINDA KULLANILAN FRANSIZCA SÖZCÜKLER

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi

YÜCEL BOURSE H. (Yürütücü)