Arş. Gör. Dr. AYLİN ECEM GÜRŞEN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Galatasaray Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
13
Tümü (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (5)
1.
A Consumer Behavior-Oriented Look at the Psychology of Money in Financial Services Marketing
GÜRŞEN A. E.
,
ŞEKERKAYA A. K.
Manas Journal of Social Studies
, 2025 (TRDizin)
2.
An Examination Of The Factors Shaping Consumers' Banking Service Preferences In Digitalization Process
GÜRŞEN A. E.
,
ŞEKERKAYA A. K.
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 2024 (Hakemli Dergi)
3.
‘New’ Luxury or Off-Canon Luxury: A Compendium for the Changing Definition of Classical Luxury
Gürşen A. E.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.240-263, 2024 (TRDizin)
4.
The effect of flow experience on reuse intention of mobile navigation apps: The mediating role of location-based mobile service quality
ÖZKAN E.
,
YAŞİN B.
,
GÜRŞEN A. E.
,
AKPINAR H. M.
TOURISM & MANAGEMENT STUDIES
, cilt.20, ss.1-19, 2024 (ESCI, Scopus)
5.
Un Espace Commun Pour Le Comportement du Consommateur et L’Anthropologie : Le Comportement de Don
Gürşen A. E.
İzmir İktisat Dergisi
, cilt.39, sa.2, ss.471-487, 2024 (TRDizin)
6.
Artificial Intelligence Utilization in Libraries
GÜRŞEN A. E.
,
ÖNCEL A. G.
,
Plaisent M.
,
Benslimane Y.
,
Bernard P.
Athens Journal of Sciences
, 2023 (Hakemli Dergi)
7.
Consumer Complaint Behavior and Recovery Satisfaction: An Application of the Theory of Planned Behavior
Şekerkaya A. K.
,
Harcar T.
,
Gürşen A. E.
,
Akpınar M.
JOURNAL OF EUROMARKETING
, cilt.30, ss.4-27, 2021 (Hakemli Dergi)
8.
Intellectual Influencer as a New Ambassador in Digital Marketing Communication
GÜRŞEN A. E.
Central European Journal of Communication
, 2021 (ESCI, Scopus)
9.
Tüketicilerin Çevrimiçi İkinci El Alışveriş Platformlarından Alışveriş Yapma Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma: Çevresel Endişenin Düzenleyici Rolü
KURTULUŞ S.
,
ÖZKAN E.
,
AKPINAR H. M.
,
GÜRŞEN A. E.
,
KOMİTOĞLU Ö.
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.0, ss.85-101, 2021 (TRDizin)
10.
Using visual art in product design and consumer responses: The moderating role of product type
GÜRŞEN A. E.
,
ÖZKAN E.
,
BOZBAY Z.
Contemporary Management Research
, cilt.16, sa.4, ss.229-254, 2020 (Scopus)
11.
Art marketing as an emerging area in an emerging market
GÜRŞEN A. E.
ARTS AND THE MARKET
, cilt.10, sa.1, ss.34-52, 2020 (ESCI)
12.
Tüketicilerin Sponsorluk Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının Uyum Teorisi Ekseninde Sanat ve Spor Sponsorlukları Kapsamında İncelenmesi
Gürşen A. E.
,
Okumuş A.
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.206-225, 2019 (Hakemli Dergi)
13.
Tüketicilerin Kadın Temalı Reklamcılık Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri: Kalitatif Bir Araştırma
BOZBAY Z.
,
GÜRŞEN A. E.
,
AKPINAR H. M.
,
KOMİTOĞLU Ö. Y.
İleti-ş-im
, cilt.31, sa.31, ss.169-190, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1.
Explaining the Relationship Between Artificial Intelligence and Consumer Behavior on the Axis of Consumer Culture
Gürşen A. E.
Congist’24 Social Sciences and Artificial Intelligence: Theory and Practice, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Aralık 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
2.
Cultural Sustainability within the Scope of Cultural and Creative Industries: A Museum Marketing Oriented Perspective
Gürşen A. E.
ICDBME-2024 4th International Congress on Digital Business, Management & Economics, 20 - 22 Eylül 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
3.
Corporate Digital Responsability in Company-Consumer Relationship: A Social Contract Theory Approach
Özkan F. N.
,
Gürşen A. E.
6th International Conference: Summer Seminar in Marketing (SSIM 2024) , Warszawa, Polonya, 12 - 13 Haziran 2024, ss.1, (Özet Bildiri)
4.
Gelişmekte Olan Bir Pazarda Gelişmekte Olan Bir Alan: Türkiye’de Sanat Pazarlaması
Gürşen A. E.
International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2018, (Özet Bildiri)
5.
Retro Pazarlama Etkinlikleri ve İlişkili Olduğu Çalışma Alanları Üzerine Kavramsal Bir İnceleme
GÜRŞEN A. E.
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Kitaplar
2
1.
Influence of Sociological Factors on Marketing Trends
Gürşen A. E.
Multidisciplinary Approaches to Contemporary Marketing: Digital Trends, Social Issues and Economics, KONYALIOĞLU FATMA İREM,ESEN FATİH SİNAN, Editör, Springer Nature Switzerland, Zug, ss.163-197, 2025
2.
Sorumlu Pazarlama
Gürşen A. E.
Yönetimde Dönüşüm -Geleneksel Yönetimden Sorumlu Yönetim Anlayışına-, Belgin Bahar, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.129-158, 2023
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
20
Yayın (WoS)
3
Yayın (Scopus)
3
Atıf (Scopus)
2
H-İndeks (Scopus)
1
Atıf (Scholar)
5
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
9
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Diğer Toplam)
9
Proje
1
Açık Erişim
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları