Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Examination of the Factors Shaping Consumers' Banking Service Preferences in Digitalization Process
Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.46-61, 2024 (Hakemli Dergi)
‘New’ Luxury or Off-Canon Luxury: A Compendium for the Changing Definition of Classical Luxury
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.240-263, 2024 (Hakemli Dergi)
Artificial Intelligence Utilization in Libraries
Athens Journal of Sciences
, 2023 (Hakemli Dergi)
Consumer Complaint Behavior and Recovery Satisfaction: An Application of the Theory of Planned Behavior
JOURNAL OF EUROMARKETING
, cilt.30, ss.4-27, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Cultural Sustainability within the Scope of Cultural and Creative Industries: A Museum Marketing Oriented Perspective
ICDBME-2024 4th International Congress on Digital Business, Management & Economics, 20 - 22 Eylül 2024, ss.1
Corporate Digital Responsability in Company-Consumer Relationship: A Social Contract Theory Approach
6th International Conference: Summer Seminar in Marketing (SSIM 2024) , Warszawa, Polonya, 12 - 13 Haziran 2024, ss.1
Gelişmekte Olan Bir Pazarda Gelişmekte Olan Bir Alan: Türkiye’de Sanat Pazarlaması
International Congress of Management Economy and Policy, İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Aralık 2018
Retro Pazarlama Etkinlikleri ve İlişkili Olduğu Çalışma Alanları Üzerine Kavramsal Bir İnceleme
16. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017
Kitap & Kitap Bölümleri
Sorumlu Pazarlama
Yönetimde Dönüşüm -Geleneksel Yönetimden Sorumlu Yönetim Anlayışına-, Belgin Bahar, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.129-158, 2023