Eğitim Bilgileri
2005 - 2009
2005 - 2009Doktora
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2003 - 2004
2003 - 2004Yüksek Lisans
Université Paris-Dauphine: Paris IX, Muhasebe, Fransa
2001 - 2003
2001 - 2003Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
1995 - 2000
1995 - 2000Lisans
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
The impact of adoption of IAS/IFRS on information asymmetry in Istanbul Stock Exchange
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Muhasebe
Muhasebe ve Denetim
Akademik Ünvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2001 - Devam Ediyor
2001 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü
Yönetimsel Görevler
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorBAP Koordinatörü
Galatasaray Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Ar-Ge faaliyetlerinin firmaların finansal performansına olan etkileri üzerine bir araştırma
Dincer B. (Danışman)
P.LATİFOĞLU(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Dijital bankacılığın Türkiye'deki bankaların finansal performansına etkisi üzerine bir araştırma
Dincer B. (Danışman)
S.ŞENTÜRK(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Girişimcilik temelinde alternatif bir finansman modeli olan kitle fonlaması ve Türkiye'deki yatırımcılarına yönelik bir araştırma
Dincer B. (Danışman)
F.ŞAHAP(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
TFRS 9 standardı kapsamında karşılık uygulamalarının Türk bankacılık sektörüne etkisinin incelenmesi
Dincer B. (Danışman)
T.AYDIN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Uluslararası değerlemede ülke riski: Yönetişimle ilgili politik risklerin yabancı yatırımlara etkisi
Dincer B. (Danışman)
B.YAĞLI(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (4)
Scopus (11)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (13)
2025
20251. Bağımsız Denetimde Risk Temelli Kalite Yönetimi: KKS 1, KYS 1 ve KYS 2 Standartlarına Kapsamlı Bir Bakış
DINCER B.
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.26, sa.3, ss.442-458, 2025 (TRDizin)
2024
20242. Kapsam 1 Ve Kapsam 2 Sera Gazı Emisyonları Ölçümlemesinin IFRS S2 Kapsamında Değerlendirilmesi
Dincer B.
İktisat İşletme ve Uluslararası İlişkiler Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.136-154, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20243. Insights into Sustainability Reporting: Trends, Aspects, and Theoretical Perspectives from a Qualitative Lens
Dincer B., Dincer C.
JOURNAL OF RISK AND FINANCIAL MANAGEMENT
, cilt.17, sa.2, ss.68-85, 2024 (Scopus)
2023
20234. Impact of Teaching Accounting Ethics on the Ethical Decision-Making of Future Managers
Dincer B., Dincer C.
International Journal of Research and Review , cilt.10, sa.8, ss.563-579, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
20235. Nexus between Sustainability Reporting and Firm Performance: Considering Industry Groups, Accounting, and Market Measures
DİNCER B., Keskin A. İ., DİNCER C.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.15, sa.7, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2023
20236. Social Commerce and Purchase Intention: A Brief Look at the Last Decade by Bibliometrics
Dincer C., Dincer B.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.15, sa.1, 2023 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2022
20227. Sustainable Communication; Perceived Motivation and Nature of the Commitment
DİNCER B., DİNCER C.
SUSTAINABILITY
, cilt.14, sa.15, 2022 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2021
20218. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE FİNANSAL PERFORMANS ARASINDAKİİLİŞKİNİN BIST100 VE BIST SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ŞİRKETLERİARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
Dincer C., Dincer B., Keskin A. İ.
FİNANS POLİTİK VE EKONOMİK YORUMLAR
, cilt.58, sa.658, ss.157-180, 2021 (TRDizin)
2021
20219. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE FİNANSAL PERFORMANS ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BIST100 VE BIST SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ŞİRKETLERİ ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
Dincer C., Dincer B., Keskin A. I.
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, cilt.58, sa.658, ss.157-179, 2021 (TRDizin)
2020
202010. Exploring the Impact of Sustainability on Corporate Financial Performance Using Discriminant Analysis
Keskin A. I., Dincer B., Dincer C.
SUSTAINABILITY
, cilt.12, sa.6, 2020 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2018
201811. The Effect of Tax Communication on Taxpayers Attitude
DİNCER B., DİNCER C.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.8, sa.12, ss.1137-1143, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201812. Brand Relations in Social Media: A Research on Turkish DairySector
DİNCER C., DİNCER B.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.8, sa.12, ss.1144-1152, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
201713. Corporate Past and Attitude towards Corporate SocialResponsibility: Impact on Brand Identity
DİNCER B., DİNCER C.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences , cilt.7, sa.11, ss.227-232, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201714. Determınants Of Brand Loyalty In Onlıne Communıtıes:A Facebook Evıdence
DİNCER C., DİNCER B.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences , cilt.7, sa.11, ss.167-174, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201715. The Role of Corporate Social Responsibility in the Purchase Intention: Evidence from Banking Sector
DİNCER C., DİNCER B.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.7, sa.10, ss.119-124, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201616. Literature Review on the Use of Technology and Information Systems in SMEs
DİNCER B., DİNCER C.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences , cilt.6, sa.12, ss.678-684, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Communicating Corporate Social Responsibility to Young Consumers Focus Values and Media
DİNCER C., DİNCER B.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.6, sa.11, ss.644-653, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201518. Key Factors of Online CustomerSatisfaction
DİNCER C., DİNCER B.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences , cilt.5, sa.7, ss.97-111, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201419. An Overview and Analysis of Marketing Ethics
DİNCER B., DİNCER C.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences , cilt.4, sa.11, ss.151-158, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201320. Corporate social responsibility decisions: a dilemma for SME executives?
DİNCER B., DİNCER C.
Social Responsibility Journal
, cilt.9, sa.2, ss.177-187, 2013 (Scopus)
2013
201321. Corporate Social Responsibility Communication and Perception Media and Risks
DİNCER B., DİNCER C.
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.3, sa.4, ss.207-222, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201222. Measuring brand social responsibility: A new scale
DİNCER B., DİNCER C.
Social Responsibility Journal
, cilt.8, sa.4, ss.484-494, 2012 (Scopus)
2011
201123. Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Ziyareti ve Davranışı Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
DİNCER B., DİNCER C.
T. C. Selçuk Üniversitesi, Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi , cilt.15, sa.11, ss.317-331, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201024. An investigation of Turkish small and mediumsized enterprises online CSR communication
DİNCER C., DİNCER B.
Social Responsibility Journal
, cilt.6, sa.2, ss.197-207, 2010 (ESCI, Scopus)
2010
201025. Rethinking Brands in Emerging Financial Markets
DİNCER B., DİNCER C.
Celal Bayar Üniversitesi, İİBF, Yönetim ve Ekonomi Dergisi , cilt.17, sa.1, 2010 (TRDizin)
2007
200726. Corporate Social Responsibility: Future Prospects in the Turkish Context
DİNCER C., DİNCER B.
Social Responsibility Journal
, cilt.3, sa.3, ss.44-49, 2007 (ESCI, Scopus)
2006
200627. The Importance of Environmental Communication: Evidence from Turkey
DİNCER C., DİNCER B.
Social Responsibility Journal
, cilt.2, sa.2, ss.131-135, 2006 (ESCI, Scopus)
2006
200628. Has Environmental Investment a Marketing Effect in Turkish Banking Industry?
DİNCER C., DİNCER B.
Social Responsibility Journal
, cilt.2, sa.1, ss.88-95, 2006 (ESCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
20231. Sustainability Reporting Through the Lens of Legitimacy Theory
Dincer B.
20TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND 11TH ORGANISATIONAL GOVERNANCE CONFERENCE , Madrid, İspanya, 13 - 16 Eylül 2023, ss.8-21, (Tam Metin Bildiri)
2019
20192. Success in Managing Business Interactions and Communication Era
DİNCER B., DİNCER C.
14th European Academic Research Conference on Global Business,Economics, Finance Social Sciences, Paris, Fransa, 5 - 07 Temmuz 2019, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. Understanding the Adoption Process of Mobile Commerce andM-Loyalty
DİNCER C., DİNCER B.
14th European Academic Research Conference on Global Business,Economics, Finance Social Sciences, Paris, Fransa, 5 - 07 Temmuz 2019, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Investigating Brand Loyalty via Mobile Commerce
DİNCER C., DİNCER B.
14th European Academic Research Conference on Global Business,Economics, Finance Social Sciences, Paris, Fransa, 5 - 07 Temmuz 2019, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. Mobile Shopping Adoption: Current Insights and Dimensions
DİNCER C., DİNCER B.
International Conference on Marketing, Tourism Hospitality, Singapore, Singapur, 27 - 29 Temmuz 2018, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. Social Media Interactivity, Brands and Engagement
DİNCER C., DİNCER B.
Ninth European Academic Research Conference on Global Business,Economics, Finance and Social Sciences, Milan, İtalya, 30 Haziran - 02 Temmuz 2018, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Managing Business Relations, Strategy-Individual Dilemma
DİNCER B., DİNCER C.
Ninth European Academic Research Conference on Global Business, Economics, Milan, İtalya, 30 Haziran - 02 Temmuz 2018, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2017
20178. Why We Produce Digital Content? The Social Side of Generating Content On Facebook
DİNCER C., DİNCER B.
Sixth Middle East Conference on Global Business, Economics, Finance and Banking (ME17Dubai Conference), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 6 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20179. Obstacles and Challenges of ICT Adoption by SMEs: Perspective from Istanbul
DİNCER B., DİNCER C.
Sixth Middle East Conference on Global Business, Economics, Finance and Banking (ME17Dubai Conference), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 6 - 08 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
2017
201710. INVESTIGATING THE IMPACT OF ONLINE ENVIRONMENTAL STIMULI ON SOCIAL COMMERCE: APPLICATION OF S-O-R MODEL
DİNCER C., DİNCER B.
5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, Barselona, İspanya, 18 - 19 Mayıs 2017, cilt.5, ss.34, (Özet Bildiri)
2017
201711. INFORMATION TECHNOLOGY USE AND INSIGHT TO THE MANAGEMENT PERCEPTION
DİNCER B., DİNCER C.
5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, Barselona, İspanya, 18 - 19 Mayıs 2017, cilt.5, ss.35, (Özet Bildiri)
2017
201712. Investigating the Engagement and Brand Loyalty of Online Brand Community Members in Social Media Platforms
DİNCER C., DİNCER B.
International Conference for Multiple Academic Disciplines (ICMAD17Dubai Conference), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 27 - 28 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201713. Determinants of AIS Success A Qualitative Research on SME’s
DİNCER B., DİNCER C.
International Conference for Multiple Academic Disciplines (ICMAD17Dubai Conference), Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 27 - 28 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2016
201614. Return on Investment and Corporate Social Responsibility Paradox Solved
DİNCER B., DİNCER C.
Fifth European Academic Research Conference on Global Business,Economics, Finance and Banking, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201615. Communicating CSR through Social Media A New Lens
DİNCER C., DİNCER B.
Fifth European Academic Research Conference on Global Business,Economics, Finance and Banking, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201616. History and Heritage Perspective on CSR Communication Do They Really Help
DİNCER C., DİNCER B.
7th International Conference on Governance Fraud Ethics and Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
2016
201617. Consumer Responsiveness towards CSR in the Banking Sector
DİNCER B., DİNCER C.
7th International Conference on Governance Fraud Ethicsand Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Sürdürülebilirlik Raporlarının Meşruiyet Teorisi Kapsamında Değerlendirilmesi
Dincer B.
Muhasebe, Finans ve Denetim Alanlarında Kritik Yaklaşımlar, Doç .Dr. Yakup ARSLAN, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.39-53, 2022
2021
20212. Muhasebe Teorilerine İlişkin Yaklaşımların ve Sınıflandırmaların İncelenmesi
Dincer B.
MUHASEBE KONULARINDA BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR, Dr. Şahin Karabulut, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-16, 2021
Desteklenen Projeler
2018 - 2019
2018 - 2019SOSYAL MEDYADA MARKA SADAKATİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DİNCER C. (Yürütücü), DİNCER B.
2017 - 2019
2017 - 2019KOBİ’LER AÇISINDAN İŞ İLİŞKİSİ YÖNETİMİ, ANAHTAR FAKTÖRLERİ ANLAMAK
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DİNCER B. (Yürütücü), DİNCER C.
2016 - 2018
2016 - 2018TEKNOLOJİ KULLANIMININ KOBİ FİNANSAL PERFORMANSINA ETKİLERİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DİNCER B. (Yürütücü), DİNCER C.
2016 - 2017
2016 - 2017SOSYAL MEDYA ÇAĞINDA KULLANICI GÜDÜMLÜ İÇERİK; MARKA VE KULLANICILAR ÜZERİNE ETKİLERİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DİNCER C. (Yürütücü), DİNCER B.
2015 - 2017
2015 - 2017FİNANSAL OLMAYAN RAPORLAMANIN FİNANS ÇEVRELERİNCE ALGISI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DİNCER B. (Yürütücü), DİNCER C.
2015 - 2016
2015 - 2016GELİŞMEKTE OLAN ÜLKELERDE, İŞLETMEDEN İŞLETMEYE (B2B) PAZARLARDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DİNCER C. (Yürütücü), DİNCER B.
2012 - 2014
2012 - 2014
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK İLETİŞİMİ VE ALGI: MEDYA VE RİSKLER
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DİNCER C. (Yürütücü), DİNCER B.
2010 - 2011
2010 - 2011
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK KARARLARI, KOBİ YÖNETİCİLERİ İÇİN İKİLEM?
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
DİNCER C. (Yürütücü), DİNCER B.
Burslar
2003 - 2004
2003 - 2004